Foto bij Hooftstuk 15

Zooow weer een stuk!!
ik hoop er nog een te doen, want ik moet vanavond alleen nog even leren
xoxo

De volgende dag was een spannende dag.
Lisa ging voor het eerst een eigen concert doen.
Ze was heel erg zenuwachtig, en had heel veel pijn in haar buik van de zenuwen.
Joe en Kevin probeerde haar gerust te stellen.
Ze was heel bang dat er iets fout zou gaan.
Lisa had al de hele dag niets gegeten door de zenuwen, een halfuur later zou haar concert beginnen.
Lisa vond het heel jammer dat Nick er niet bij kon zijn, hij had zijn eigen concert.
Het was zover, ze moest het podium op.
Ze rende het podium op en de band begon het eerste nummer.
Toen ze het eerst nummer had gezongen zei ze: “Ik vind het super dat jullie hier voor mij zijn, ik vind het heel jammer dat mijn beste vriend er vanavond niet is, want dit is voor mij heel speciaal, het is mijn eerste concert. Nu gaan we verder met mijn nieuwste nummer Fearless.”
Na anderhalf uur was het concert klaar ze zwaaide nog één keer naar de fans en liep het podium af.
Ze kwam half springend naar Joe en Kevin, ze was zo blij dat haar eerste concert goed ging.
Net toen ze nick een sms’je wou sturen kreeg ze een sms’je van Nick Ik hoop dat het goed ging, ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik had je graag zien optreden want ik weet zeker dat het heel leuk was. Ik hou van je. XX Nick
Joe, Kevin en Lisa gingen snel weer terug naar het hotel waar Nick was.
Lisa liep hun kamer in en zag Nick met een ander meisje zoenen.
Ze liep gelijk de kamer uit en gooide de deur hard dicht.
Ze was blij dat ze auto mocht rijden, ze stapte in haar auto en reed naar huis.
Alle spullen die ze had meegenomen naar het hotel lagen daar nog maar dat boeide haar niet.
Ineens bedacht ze zich dat Denise en Frankie thuis waren, ze had daar geen zin in en dus reed ze zomaar ergens heen.
Toen ze een parkeerplaats zag zette ze haar auto even aan de kant, ze stuurde Nick een sms’je Waarom?
Ze verstuurde het een stapte uit haar auto, ze stond op de parkeerplaats van een restaurantje en ging iets eten.
Ze voelde haar mobiel trillen.
Eerst at ze haar eten op en toen ze naar haar auto liep las ze het sms’je Wat bedoel je… onee ik weet het al… het spijt me, zij zoende mij, ik wou het helemaal niet! X
Lisa wou eigenlijk niets terug sturen, maar toch deed ze het, ze wou het zeker weten En hoe weet ik zeker dat zij jou zoende, en niet andersom?
Na een tijdje gewacht te hebben hoorde ze haar beltoon, Nick belde maar ze nam niet op.
Ze kreeg een sms’je Omdat ik van je hou en ik zou je NOOIT, NOOIT bedriegen X
Ze kreeg weer een sms’je Ik hou van je XXXXX Nick
Lisa stuurde niets terug.
Ze belde Joe op om te vragen of ze nog in het hotel waren.
Snel reed ze weer naar het hotel en ging naar Nick.
Door de deur hoorde ze dat Nick aan het ruziën was met een meisje.
Ze liep naar binnen, Nick en het meisje schrokken.
Toen ze naar binnen liep en het meisje zag, schrok Lisa een beetje, het meisje kwam haar bekend voor.
“En wat doe jij hier?” vroeg het meisje sarcastisch.
Lisa zei niets.
“Hallo, ik vraag je wat!” riep ze boos.
“Wie ben je eigenlijk.” Vroeg Lisa.
“Noa.” Zei ze boos.
“Denk dat nog maar goed na, want ik ben Lisa.”zei Lisa.
Nick begreep er niets van.
Noa was stil.
“Ik weet het al…” zei Noa.
“Jij was dat stomme meisje in de klas.” Ging Noa verder.
Nick begreep het nu, daardoor was hij nog bozer op Noa.
Nick stuurde Noa weg, ze kwam gelukkig ook niet meer terug.
“Wat bedoelde ze nou met ‘het stomme meisje’.” Vroeg Nick aan Lisa.
“Laten we maar zeggen dat ik geen vrienden had” zei Lisa.
Lisa begon te huilen, ze ging op het bed zitten.
Nick ging naast haar zitten en troostte haar.
Nick zag dat Joe binnenkwam maar die liep gelijk weer weg toen hij zag dat Nick Lisa aan het troosten was.
“Ik ga even een stukje lopen.” Zei Lisa.
“Ik ga wel mee.”zei Nick en hij liep achter Lisa aan.
“Laat me maar even alleen, aan mij heb je nu toch niets.” Zei Lisa.
Nick ging toch gewoon en Lisa zei maar niets en liep hard door.
“Lies, wacht nou even.” Zei Nick.
Lisa liep gewoon door.
Nick liep een stukje door zodat hij net achter Lisa kwam te lopen en draaide haar om zodat ze precies tegenover hem stond.
“Wat wil je nou?” vroeg Lisa huilend.
Nick zei niets en gaf haar een zoen.

Reageer (1)

  • Quirinius

    ahhh wat lief of neej w8 eerst bij het begin beginnen,,, niet met het laatste stukje...

    leuke vriend:P, tsss, WTF verrader !!, tssss,, kut wijf, ahhhh lieve nick :P wil wel ruilen met lisa (A)

    sorry als je het niet snapt moest iets doen en 2 1/2 uur stil zitten dan ben ik daarna een beetje hyper okal zit ik 8er de computer !!
    maar snel verder (kan geen enter meer inty pen!!) e

    tsss. nu op eens wel...

    stom ding !! grrrr... (6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen