Hoofdstuk 23.
het is ijskoud en de fotoshoot is op een cruiseschip wie verzind dat!.
ik woord helemaal opgemaakt door de visasite en mijn haar woord ook gedaan.
dan loop ik naar de Stylist die me tot mijn grote schrik een bikini geeft.
'' its too cold to whrere this'' zeg ik en kijk verbaast nar het minescule setje.
''that is wat you must where'' zegt de Stylit kortaf.
ik zucht en neem het setje aan ik loop naar het pashokje en kleed me om.
ik kreeg er nog een toren hoge haken onder en liep toen nogal moeilijk over het dek naar de rand van de boot waar de fotograaf stond.
''why they too this shoot not at summer?'' vraag ik aan de fotograaf.
de fotograaf anwoord de vraag niet en zegt dat ik klaar moet staan.
ik zucht en ga in de juiste pose staan.
ik voel de koude wind langs men gezicht snijden.
god waarom doen ze dit niet in de zomer!
ik leun tege nde Rand en kijk met een zwoele blik in de camera.
de fotorgaaf schiet en paar plaatjes en zegt dan we weer van het schip af moeten omdat we nu een shoot doen op het strand zelf.
ik krijg the horen dat ik me nog niet mag omkleden, oh god nu moet ik in men bikini langs al die mensen lopen die binnen zitten in en Bikini!
wat moeten ze wel niet van me denken.
ik ize dat iedereen zen Spullen opruimt en ze naar binnen shouwt.
ik loop er maar achteraan want ik heb toch geen keus.
we lopen langs een restaurant waar de bejaarden me met een afkeurende blik nakijken, ik voel dat ik rood woord en doe mijn haar wat goed.
oh god dit is zoo genant!.
ik probeer me er maar niks van aan te trekke en loop gewoon verder we zijn er bijna ik zie de deur al in de verte.
dna zie ik opeens en klein meisje naar me kijken die naast haar moeder zit.
''don't luk et her honey she's an whore'' zegt de moeder die naast het meisje zit en draaait het meisje om.
WAT ik en hoer!!!?
ooh als ik niet hier was vvoor een shoot was had ik die vrouw lam geslagen....
Reageer (1)
Ah ze noet haar gewoonj lam slaan kan haar het wat schelen
1 decennium geledensnel verder