Foto bij Hoofdstuk 13: Realisation

Sometimes you have to stop and reflect. Look at yourself in the mirror. Is this who you are? Who you want to be?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • FollowYourDream

    Ieee, eindelijk een nieuw hoofdstuk! Je hebt echt mijn dagje gemaakt! Ik was al aan het denken dat het lang geleden was dat je had gepost.. Je maakt me nu zo blij, want ik hou echt van dit verhaal!!

    En ik heb echt medelijden met Alicia! Hopelijk komt ooit alles goed met haar, en kan ze een leuk leven leiden zonder constant aan die noodlottige dag te denken..

    Oh, en was die titel al niet even veranderd? In ieder geval, ik vind hem geweldig. (Ik hou ook echt van het liedjes ;))

    Dankjewel dat je mijn dagje hebt gemaakt!! (H)
    Je schrijft geweldig!

    Je brengt het verhaal trouwens geweldig. Zo geloofwaardig! En ik geloof niet dat je feedback nodig hebt! Je schrijft nu al geweldig!

    En met mij gaat alles goed. Hopelijk met jou ook?
    En mijn vakantie is al geweldig! Hoe is de jouwe?

    Xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen