Foto bij Het begin

Hey mensje🤗🤗🤗
Hier is het eerste hoofdstuk !!!! Ik heb dit verhaal al gedeeltelijk geschreven dus jullie kunnen 2-3 hoofdstukken per week verwachten !!!!

The world makes no sense anymore

[face=arial][/face]Zittend op een steen kijk ik naar de zonsondergang. In mijn ene hand mijn mes in mijn andere hand twee hazen die ik vandaag te pakken heb gekregen. Ik geniet van het uitzicht, het is prachtig om de zon onder de bergen te zien zakken. Opeens hoor ik achter me een tak knapen. Ik schiet vliegensvlug overeind en steek dreigend mijn mes naar voren. Voor me staat een lange brede gestalte met kort haar en een speer in een hand. "Rustig April, ik ben het maar". Meteen herken ik de stem van mijn vriend Logan. "Laat me niet schrikken!" Zeg ik kattig. "WoW,rustig mevrouw Sadler!". Zo noemt Logan me altijd als ik kattig doe. Zijn oude buurvrouw heette zo en was nog al een kattig mens, letterlijk en figuurlijk. Logan maakte al voor het virus daar grapjes over. Ik geef hem met mijn vuist een stomp op zijn schouder. Auw, deed mij volgens mij meer pijn dan bij Logan. Same lopen we naar het kamp waar we al twee jaar verblijven terwijl we praten over het jagen en de buit. Als we bij het kamp aan komen komt Logan's zus Rachel meteen naar ons toe gestormd. Ze heeft bruin kort haar en is 27 jaar oud. Ze was verloofd en zwanger voor het virus. Haar bruiloft ging niet door. Haar verloofde werd overgenomen door het virus, hij had haar bijn vermoord ze kon nauwenoods ontsnappen. Paar maande later is haar baby geboren. Dood. "Jongens, er is een jonge op het kamp aangekomen en hij beweert dat hij iets over de heersers weet!". Logan en ik kijken elkaar aan en de verbazing op zijn gezicht is waar schijnlijk het spiegelbeeld van mijn gezicht.



Yeeeessssss!!! Eerste hoofdstuk af(yeah)
Tips,kudos,vragen alles os welkom(H)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen