6 maanden later...

Ik lag op de bank bij de Cullens. Ik kon bijna niks meer. Noujaa, ik kon nog eten, drinken en naar de wc gaan. Maar dat was het dan ook wel. Jeremy was nu weg, bloed halen. Maar als hij er was, zat hij altijd bij mij op de bank. Dan zaten we uren stil. Ik deed mijn ogen dicht, en probeerde wat te slapen. Maar toen voelde ik opeens een stekende pijn in mijn buik, en was mijn broek nat. Het duurde even voor het tot me doordrong. De baby kwam! 'Carlisle?' riep ik. Na 2 seconden stond hij al naast me. 'Wat is er Lara?'
Ik keek hem aan. 'De baby komt. Nu. Waar is Jeremy?'
Carlisle glimlachte. 'Ik zal hem wel bellen, en dan komt hij er meteen aan.' Ik knikte, en kromp ineen. Weer een steek. Carlisle keek me nog even onderzoekend aan. 'Probeer regelmatig adem te blijven halen. Dan is de pijn minder erg.' Ik knikte en probeerde het. Het hielp een beetje. Ik zag hoe Carlisle wegliep met de telefoon in zijn hand. Na een minuutje kwam hij al weer terug. 'Jeremy komt er nu aan. Hij was best ver weg, maar hij probeert om zo snel mogelijk hier te zijn.
Shit. Straks kwam hij te laat! Nee. Dat mocht niet. Hij moest hier zijn. Bij de geboorte van ons kind...

Reageer (2)

  • Audery

    verdeere

    1 decennium geleden
  • DewiiS

    Leuk(H)
    Ik kreeg wel een mailtje =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen