Foto bij Forks Is... Green and rainy

Ik ben net aangekomen in Forks. Het is hier echt té groen en té regenachtig. Ik heb wel een geur opgepikt van mijn soort... En spijtig genoeg ook van weerwolven. God, ik dacht even dat mijn neus eraf zou vallen! Oké, eerlijk gezegd had ik gewenst dat ie eraf zou vallen, maar dat doet er niet toe. Ik zit nu ergens in het bos, en het spoor loopt naar het noorden op. Voor de eerste keer ben ik nerveus om een nieuwe clan te ontmoeten. Ik ben nu op aan het lopen met dit bundeltje papier, en ik ruik de geur steeds sterker. Al een geluk dat ik al lopend kan schrijven, anders zou dit een ramp worden. God, als ik een foto zou trekken, had ik dit gedaan. Ik sta voor een geweldig mooi huis. Groot, 3 verdiepingen, wit en veel ramen. Er staan 7 vampiers voor het huis. Een lange, gespierde met zwart haar, een blond, mooi meisje, Een vrouw met bruin haar en een vriendelijke glimlach, een jongen met brons haar dat warrig lag, een man met een open glimlach en blond haar. En dan nog een klein meisje met kort, donker haar dat alle kanten oppiekte en een jongen met blond haar en een rustige uitdrukking. God, ik voel me gewoon beschaamd. Maar goed, ze denken vast dat ik gek ben, ik sluit nu af en schrijf straks verder.
Reactie's!
xoxo'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen