Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 166

Toen je na het douchen terug kwam zag je Georg en Tom weer als vanouds grapjes maken en meteen kreeg je een lachje op je gezicht. Je plofte naast Gustav neer op een stoel en nam wat te eten. Je hoorde niet veel later achter je voetstappen en zag Annelies met nog natte haren van het douchen binnen komen. Ze ging naast je zitten en keek je verbaast aan. Annelies: “Hoe kom je daar nu weer aan?” Ze wees naar de blauwe plek op je voorhoofd waardoor je moest lachen. Typisch voor haar en Bill om overal door te slapen. Jij: “Wel ik ben 2 keer tegen de bunk boven me geknald.” Je hoorde haar zachtjes lachen. Na een tijd kwam Bill ook en ging op de stoel naast Georg zitten en keek je raar aan. Je keek hem terug aan met een gekke bek waardoor hij zijn hoofd schudde. Niet veel later kwamen jullie aan bij jullie hotel. De crew begon al met het uitladen van de koffers en jullie gingen zo snel mogelijk naar binnen. Na al die tijd was je nog altijd niet gewend aan de horde fans die allemaal zo dicht mogelijk bij de jongens wilden komen. Eens binnen, werden de deuren gesloten waardoor het geschreeuw toch al een beetje gedempt was. David die kwam niet veel later terug met de sleutels en gaf aan iedereen zijn sleutel. Toen Tom er één kreeg ging je meteen met hem naar boven. Over een uur zouden jullie beneden moeten zijn omdat de jongens naar een interview moesten. Boven zei je gedag tegen de anderen en opende Tom de deur. Galant als hij was, liet hij je als eerste naar binnen en sloot de deur achter zich. Je voelde zijn armen om je middel en hij drukte plagend kusjes in je nek waardoor je jou lachend omdraaide. Je zag zijn ogen twinkelen en beet zachtjes op je onderlip. Hij likte over zijn lippen en bracht toen zijn gezicht weer dichter bij de jouwe. Hij drukte zijn lippen op de jouwe en meteen ging je dichter tegen hem staan. Je zette je hand op zijn borst en je andere hand liep door naar zijn nek. Hij spande zijn spieren aan waardoor je een glimlach kreeg. Je voelde hem je optillen waardoor jullie lippen van elkaar afweken. Je staarde hem diep in zijn mooie ogen aan en drukte je lippen weer op de zijne. Zachtjes hoorde je hem kreunen en voelde hoe hij ergens naartoe stapte. Niet veel later kwamen jullie op het bed terecht waardoor je ging liggen. Tom die kwam meteen over je hangen en drukte speels kusjes in je nek zo door richting je hals. Ondertussen dwaalde hij met zijn handen af naar de onderkant van je shirt en trok die over jou hoofd. Hij kriebelde zachtjes over jou buik en ook jij verborg je handen onder zijn shirt. Zachtjes streelde je zijn buik die heerlijk gespierd was. Je hoorde hem zachtjes grommen en voelde hoe hij nu zachtjes afzakte naar je borsten die nog steeds gehuld zaten in een zwarte bh. Je trok zijn shirt over zijn hoofd en smeet het ergens in de kamer. Meteen drukte Tom weer zijn lippen op de jouwe waarna jou handen van zijn borst steeds lager zakten naar de rand van zijn broek.

Je was in de kamer gebleven. De jongens die waren naar het interview vertrokken. Je voelde je moe en had je onder de dekens genesteld. Opeens schoot je recht toen je weer dacht aan deze morgen. Je voelde je meteen klaarwakker en deed je shirt terug aan om naar je handtas te lopen. Je ritste deze open en begon met het rommelen in je handtas. Waar was het? Dat ding kon toch niet ver weg zijn?

Wat zou er toch kunnen zijn? Iemand een gokje? (:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen