Volgens mij heeft het niet eens zin als ik jullie nog mijn excuses aanbied voor mijn afwezigheid, want jullie weten ook dondersgoed dat ik zomaar weer maanden van de aardbodem kan verdwijnen xd. Dus deze keer geen sorry maar gewoon een poging om weer terug in jullie leesschema's te komen, haha. Ik ben net terug van vakantie en eindelijk een beetje bijgekomen van alle drukte rondom school en werk. Helaas wordt het voor mij vanaf september helemaal gekkenhuis. Zoals het er nu uitziet heb ik welgeteld een vrije dag in de maand, dus ik moet nog kijken hoe ik dat ga overleven haha. Hoe is jullie zomer? Vertel vertel! Dan ga ik ondertussen eens proberen verder te werken aan dit verhaal haha.
Heel veel liefs xxx

10 november.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • FallingFaith

    Die humor toch... Oh wacht, welke humor???
    Flauw tom, misschien moet je er wat zout bij doen... (Als je het toch over flauw hebt...) ;)

    Anyway, geeft helemaal niks. Ik weet precies waar je het over hebt. Geniet van je vakantie nog!
    (flower)

    8 jaar geleden
  • ChrisMIW

    Tom tom tom toch hahaha

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Hahah god ik kom niet meer bij x'd
    Super deeltj!
    Tom is veel te leuk samen met May..
    Ooh wil je evn helpn met te zeggen waar die winkel is? X)
    Ik kan gerust wat nieuwe kleren gebruiken x)
    En ben ik even blij dat je weer schrijft!!
    *happy me!*

    En mijn vakantie...
    Naah khb da nie x)
    Gwoon et dagelijkse werkleven zet zich voort x)
    En eergisteren m'n vriend (nu ex) buiten gezwierd ^_^"
    Dus jap ik bn helemaal happy!
    Haha kbn echt gemeen eignlijk x)
    Haha
    Snel verder zouk zeggn!!
    Xx

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    fijn dat je weer schrijft!

    snel verder gaan hoor (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen