Why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 165
Damn ik had echt geen tijd om iets te activeren (Rock Werchter, mijn reis naar Mauritius, familiefeest van mijn vriend, dagje Tommorowland (gratis) en dan een dagje werken op de parking van tommorowland (: Dus een hele toffe maar drukke periode.
Volgende week woensdag begin ik ook weer 2 weken en een half met mijn vakantiewerk
Kortom een drukke vakantie dus (:
Groetjes magiclove
Je werd wakker gemaakt door een kusje in je nek. Voorzichtig draaide je jou om in de veel te smalle bunk. Je zag Tom je glimlachend aankijken en je kroop voor zover dat mogelijk was nog dichter tegen hem aan. Je drukte een kusje op zijn borst en nestelde je hoofd tegen zijn borst. Je voelde hoe hij zijn arm aanspande en je steviger vast nam. Het was alweer 8 dagen later. Jullie zouden elk moment aankomen in het zonnige Barcelona. Over 9 dagen zouden jullie in Parijs aankomen. Het laatste concert. Opeens schoot je recht waardoor je hard met je hoofd tegen de bunk boven je knalde. Je maakte een jammerend geluidje en ging terug liggen. Je had je hand tegen je voorhoofd gedrukt. Meteen was Tom rechter gaan zitten en keek je aan. Hij haalde voorzichtig je hand van je voorhoofd en zuchtte. Hij drukte een kusje op je neus en kroop over je uit de bunk. Tom: “Ik ga ijs halen.” Je hoorde hem wegstappen en zuchtte eens diep. Soms kon je echt een domme kip zijn. Overal over vallen en tegen stompen. Al snel kwam Tom terug en drukte een ijszak zachtjes tegen je hoofd. Je keek hem onschuldig aan. Waardoor hij zijn hoofd schudde. Tom: “Waarom schoot je trouwens recht?” Je fronste je wenkbrauwen. Jij: “Ik dacht aan iets.” Tom: “En daarvan schoot je recht?” Je haalde je schouders op. Hij keek je vragend aan. Jij: “Ik weet zelfs niet meer van wat.” Je hoorde hem zachtjes lachen. Hij drukte een kusje op je lippen en haalde dan de zak ijs van je voorhoofd. Jij: “En dokter Kaulitz, is er blijvende schade?” Tom: “Hmm nee, je bent volledig genezen miss Woods.” Je keek hem lachend aan en sloeg je armen om hem heen. Jij: “Wel dankje dokter Kaulitz, hoe kan ik je bedanken?” Je zag Tom grijnzen. Tom: “Ik weet wel iets.” Het volgende moment vloog er een kussen recht op jullie waardoor je geschrokken terug recht vloog en weer tegen de bunk boven je knalde. Georg: “Zeg tortelduifjes, hier liggen wel nog mensen he.” Je wreef pijnlijk weer over je voorhoofd. Het zou een wonder zijn als je geen blauwe plek had. Tom echter had zich kwaad omgedraaid naar Georg. Tom: “Ben je gek?! Straks heeft ze nog iets!” Georg was ondertussen recht gaan zitten en keek Tom verbaast aan. Je legde je hand op zijn arm en kwaad keek hij om. Meteen werd zijn blik zachter. Je zag Georg hoofdschuddend de slaapruimte verlaten en hoorde de deur met een knal toegaan. Jij: “Tom!” Tom: “Wat?!” Jij: “Je weet even goed als mij dat het een grap was, ik moest maar niet zo schrikken.” Tom: “Maar…” Jij: “Nee Tom, komaan jullie zijn beste vrienden. Het is lief dat je voor me wil zorgen maar het was maar een stom ongeluk.” Je hoorde hem zuchten en knikken. Je stond recht en drukte een kusje op zijn wang. Tom: “Wat ga je doen?” Jij: “Een nieuwe ijszak halen.” Je nam de ondertussen warm geworden ijszak mee en stapte uit het slaapgedeelte. Je ging naar de keuken toe waar je Gustav en Georg aan de tafel zag zitten. Georg: “Sorry Demi, het was niet mijn bedoeling om…” Je wuifde het glimlachend weg. Jij: “Kan gebeuren, het was mijn eigen schuld, dus je moet je niet verontschuldigen.” Je nam een nieuwe zak en drukte die tegen je voorhoofd. Na een tijdje haalde je hem weer weg en ging terug om je om te kleden. Tom was ondertussen in de gang verschenen. Hij had zich al gedoucht en omgekleed. Hij drukte nog een kus op je lippen en daarna ging je naar de slaapruimte om kleren te nemen.
Reageer (1)
Haha graag gedaan. En snel verder gaan
8 jaar geleden