Vorige keer:
‘Wat zei jij daar ook alweer?’ vraagt Tom dan.
‘Ooh, niets’, zeg ik schijnheilig. Hij grijnst en trekt aan mijn arm, waardoor ik op hem val. Ik grijns en druk een kus op zijn lippen. Blijkbaar was dat niet genoeg voor hem. Hij drukt zijn lippen op de mijne en vertikt het die eraf te halen. Het duurt niet lang vooraleer we horen hoe het water stopt met lopen. Ik rol snel van hem af en ga naast hem zitten. We blozen even en proberen niet te lachen. Net als we in een hevige lachbui zitten, komt Bill naar buiten.
‘Amai, dat is hier grappig’, zegt Bill met een glimlach. We blijven lachen. ‘Uhm, mag ik weten wat de lol is?’ vraagt hij dan.
‘Ah, snap je toch niet’, zeg ik tussen het lachen door. Hij halt zijn schouders op en gaat naar de kleerkast.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • FAMExMONSTER

    Super..(H)

    Snel Verderr:D

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    Nice gurly. (:

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Sry geen ideetjes :X
    VERDER <33
    Xx x3

    1 decennium geleden
  • Conclusions

    Ik ben niet goed in verzinnen :"X Maar hoop dat je door hulp van iemand anders er zelf uitkomt.

    Snel weer verder graag, weer een erg leuk stukje.

    Groetjes Daantje (H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen