Love
ik werd wakker met knalende koppijn. ik keek op mijn wekker en zag dat het 5.00 uur was. ik besloot een asprine te nemen en weer te gaan slapen toen ik eenmaal weer in mijn bed lag voelde ik mij flink beroerd. ik probeerde te slapen maar ik voelde kots op komen dus ik rende naar de wc en toen heb ik mijn hele maag leeg gekotst. toen ik klaar was had ik een mega gore smaak in mijn mond. ik ging een bak halen beneden en toen ging ik weer in bed liggen. ik voelde mij nog steeds beroerd maar minder als net. ik viel pas in slaap toen ik aan Rosa dacht. ik had een idee waarom maar ik wist het niet zeker. toen ik sliep droomde ik over Rosa en mij. we stonden te zoenen in die droom. echt mega lang. ik werd wakker door gepiep. het was mijn wekker. ik dacht waarom op zulke goeie momenten. ik kleeden mij rustig aan en liep naar beneden. mijn moeder was het onbijt aan het klaar maken. toen ik beneden kwam zei mijn moeder direct dat ik lijk bleek was. ze voelde aan mijn voorhoofd en zei je bent zo ziek als een hond, je mag vandaag echt niet naar school. ik zei is goed. ik smst naar Rosa dat ik niet naar school ging. toen ik wat had gegeten nam ik een asprine. ik voelde me egt mega beroerd dus ik ging nog effe slapen. hopelijk ging het dan over. ik droomde precies de zelfde droom als de vorige keer. het was best lekker maar ook best raar als je geen verkering hebt met die gene waar je over droomt. ik wert om 14.00 weer wakker. de school zou over 20min afgelopen zijn. ik dacht bij mezelf man, ik ben egt dom op woensdag ziek zijn, ik heb vandaag trainen. ik nam effe een asprine en ging tv kijken. om kwart voor drie ging de bel. ik keek en zag dat het Rosa was. ik zag direct die droom voor me en dagt zal ik het vragen of niet. ik besloot het te vragen. wat dat lezen julie later ik deed de deur open. ze kwam naar binnen en gaf mijn huiswerk. ik vroeg of ze wat drinken wou. gelukkig zei ze ja. we liepen de kamer in. ik pakte wat drinken en ging naast haar zitten. ik vroeg hoe het was op school. zij antwoorde daarop echt kut. jij hebt trouwens egt mazzel, we hadden een onverwachts eso van frans.
Rosa pov
ik was verdronken in zijn mega mooie bruine ogen. opeens kwam zijn hooft dichter bij. een paar seconde later raakte zijn perfecte zachte lippen elkaar
Daan pov
ik weet niet wat mij bezielde. ik dee het opeens maar het was fijn. zij drukte haar tong tegen mijn lippen. ik deed mijn mond een stukje open en voelde haar pefecte zachte tong tegen de mijne. zo zaten we heel lang. toen we klaar waren vroeg ze of ik verkeriing wou. ik dacht yes. ik zei ja en onze lipen raakte elkaar nog een keer
Reageer (1)
Noah, sukkel. De jongen moet vragen.
1 decennium geledenNouja, verder dan maar hea.