Foto bij Being a Predator is boring

Het blijft echt grappig, hoe mannen me nastaren. alsof ze een engel hebben gezien. Maar dan wel een engel met horentjes. Ik heb besloten om rond 08.00 uur morgenochtend verder te gaan op zoektocht naar de Cullen clan. Zien of ik het daar naar mijn zin heb en me misschien bij hun voegen. Er is echt niks op de tv 's nachts; soms wens ik dat ik kon slapen, kon dromen over dingen die niet werkelijk zijn. Maar over wat kan je dromen als je weet dat vampieren en weerwolven bestaan? Oh, heb ik de weerwolven nog niet voorgesteld? Het zijn een bende indianen diet té groot zijn en stinken alsof ze zich in weken niet hebben gedoucht. Jammer genoeg verdwijnt de geur niet als ze zich hebben gewassen(nerd). Je wilt wat over mijn verleden weten? God. Ik ben geboren in 1844, tijden van de burgeroorlog, weet je wel. Er heersden vampierlegers die mensen zochten. Mijn ouders waren normale boeren, en ik was hun geschenk uit de hemel. Ze zeiden dat ik zo'n mooie ogen had, dat ik alleen met mijn ogen een man kon verleiden. Daardoor is dus mijn gave ontstaan. Ik heb mijn maker nooit gekend, waar ik deels blij om ben. Hoe laat is het nu, eigenlijk? 06.32, dus nog een klein anderhalf uur en ik ga weer op tocht. Maar ik ga nog wat rondzappen.
Reactie's!
xoxo'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen