Foto bij New Day, new part in the diary.

Waarom ik dit neerpen? Wat kan ik anders doen als ik eeuwig leef? De seconden tellen? Iemand moet toch eens vertellen hoe wij in elkaar zitten? En jij zegt dat niemand er nooit achter zal komen? Ach ja, het is een mes dat langs twee kanten snijdt. Ik heb mezelf nog niet duidelijk voorgesteld, he? Wel ik ben Marie Lynn Joe. Ik zie eruit als een 17 jarige maar ben ouder dan jouw overgrootouders, véél ouder. Sommigen van mijn soort zijn gezegend met en gave. Wel, ik heb er ook één. Ik kan mannen verleiden met mijn ogen. Niet dat ik dat nodig heb. Ik ben supersnel en ben supersterk. Jullie vragen zich nu waarschijnlijk af hoe ik me voed. Wel, ik leef op dieren. In het begin is het best wel moeilijk maar na een tijdje is het wel normaal. Het is te zien hoe znel je went. Ik heb namelijk al één clan leren kennen die zich ook voeden met dieren. Tanya en haar zusters, in Denali. Ik ben nu op doorreis naar Forks. Tanya had me verteld over nog een clan die zich voedde zoals ons, de Cullen clan. En om eerlijk te zijn, ik wou niet bij Tanya blijven. Niet dat ze gemeen is, maar die Irina is stikjaloers en best wel opvliegend. Maar goed. Het is nu ongeveer 01.34 en ik heb Seattle bereikt. Ik ga snel eens kijken of ik ergens een kamer kan krijgen, niet dat ik slaap, maar dan kan ik me douchen en wat opfrissen.
Reactie's!
xoxo'

Reageer (1)

  • SuperrCarrot

    cool cool cool
    snel verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen