De jongens en ik trekken er samen een weekje op uit. Volgens Dylan kan ik het gebruiken na alles wat er gebeurd is en hij vertrouwt de jongens dus mag ik als enig meisje met hen mee. Ik wou een kamer alleen zodat ik dagelijks wat girly time heb, maar die kan ik mooi op mijn buik schrijven. De jongens hebben besloten te gaan kamperen dus zijn het twee grote tenten geworden.
Ik check nog een laatste keer of ik alles heb en breng alles dan naar beneden. Dylan en ik zijn al afscheid aan het nemen als er getoeter klinkt. "Ga maar, ik breng je gerief wel." Ik geef hem nog een laatste knuffel en loop naar buiten. Één voor één zeg ik de jongens dag en stap in zodra alles is ingeladen.

Éénmaal aangekomen beginnen we alles op te zetten en dan begint de discussie wie slaapt bij wie. Na veel discussie is er dan toch beslist. Niall, Harry en Liam slapen in de ene tent, ik slaap met Lou en Zayn.

'S Avonds is het heel gezellig rond het kampvuur. De jongens vertellen heel wat gekke verhalen van op tour, tijdens repetities en optredens. Kon ik dit maar elke dag beleven. Binnen een paar dagen zijn we terug in het gewone leven en kan ik elke dag weer in angst leven. Zal Jack nog terugkeren en verder afmaken waar hij drie maanden geleden mee bezig was? Niemand weet dat ik in angst leef, ook niet Dylan of Louis. Ze maken zich allemaal al genoeg zorgen om mij. "Jas, alles goed?" Lou kijkt me bezorgd aan. "Ja hoor, ik ben gewoon wat moe." Glimlach ik.

Even later besluit ik maar gewoon te gaan slapen. Maar eens ik in mijn slaapzak lig maakt het niet uit hoeveel ik me nog draai of hoelang ik blijf stil liggen. Ik kan de slaap maar niet vatten. Na me voor de 1000ste keer te draaien komen Zayn en Lou slapen. Ik hou me stil en doe alsof ik slaap. Daarnet was ik zogezegd moe en nu kan ik de slaap niet vatten. Dat zou alleen maar bevestigen dat ik helemaal niet moe ben. Maar Louis kent me iets te goed. Als Zayn begint te snurken begint hij te praten. "Je bent nog wakker." Ik zucht en draai me om. "Nog klaarwakker." bevestig ik. "zullen we nog even naar buiten gaan?" Ik stem in n volg hem naar buiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen