Foto bij I'm a model, youre my love. -Jackson Rathbone- 13

Nog een deeltje omdat iemand (die zal wel weten wie het is) er om vroeg.
En ik ben toch lang weggeweest dus ik heb wat in te halen x)

deel 13...

-Jackson pov.-

Eindelijk, die stomme after party is gedaan. Hier hebben Delfie en ik toch niet echt privacy.
Ik wil helemaal niet met haar naar bed ofzo maar ik moet haar echt nog eens gewoon een knuffel kunnen geven, gewoon aanraken. Snap je?
Ik moet wel zeggen dat Delfie al wat opener is voor mij. Ik denk dat ze mij toch ook wat gemist heeft.
Als we willen vertrekken pak ik voorzichtig haar magere hand vast. Ze laat het toe.
Zo lopen we naar mijn hotelkamer. Eenmaal in de kamer doe ik het teken dat ze mag gaan zitten.
Ik ga wat onwennig langs haar zitten. Hoe moet ik haar op een lieve manier zeggen dat ze gewoon veel te mager is?
Euhm, ik denk best wel moeilijk :S.
Ze legt zich comfortabel tegen me aan en ik sla mijn arm rond haar graatmagere lichaam. Ik kan er nog altijd niet bij dat ze zo mager is geworden.


-Delfie pov.-

Ik weet gewoon dat Jackson denkt dat ik te mager ben maar geef toe, hij is te snel ongerust. Ik ben niet te mager, ik mag heus nog wat kilo's afvallen.
Maar dat zeg ik niet tegen Jackson. Ik wil van dit moment genieten.
Jackson pakt opeens mijn gezicht vast en drukt een kus op mijn lippen.
Mijn lichaam was eerst gespannen maar nu ben ik totaal ontspannen.
Wat eerst een onschuldige kus was is nu een passionele tongzoen.
Ik wou dat dit moment nooit voorbij ging.

Next?

Reageer (4)

  • SanneCullen

    :D
    Snel verder!
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • ElPistolero

    verder ^^

    1 decennium geleden
  • Escalante

    Verder.^^
    alsjeblief.

    1 decennium geleden
  • Versace

    Whaaaaa thx<3 haha

    hij is zoals altijd prachtig geschreven :D

    Snel verder ^^

    xxx(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen