Cloe: is het hoofdpersoon
Anne: is de beste vriendin van Cloe

Cloe:

Dus je wilt zeggen dat je je huiswerk al gemaakt?" Vraagt Anne.
Jij niet dan?" Vraag ik verbaast. Waarom zou ik me huiswerk maken?" Vraagt ze terug.
Dit wordt meer een vraag spelletje dan dat er echt antwoorden komen.

Beeld je eens in: al die knappe 3de klassers in het nablijflokaal en jij mag er tussen zitten." zegt Anne met een strarende blik naar de lucht.
Hou toch op Anna. Staren is leuk voor jou maar of ze nou echt iets terug zeggen, betwijfel ik." Zeg ik met een lachende toon en ik negeer Anna's boze blikken.

" Laten we maar gewoon naar de les gaan" stel ik voor en Anne knikt.
De school ziet er zoals altijd kil en koud uit,
Het is altijd vies en de kluisjes piepen als je de deurtjes open doet. En dan heb ik het nog niet over die verschrikkelijke ezel lucht die eruit komt.

Aan het einde van de gang staat het klaslokaal " klaar voor de maandag?" Vraagt Anne met een sarcastische toon om mij tepesten.
Ze weet wat ik ga zeggen, Ik haat maandag en dat mag iedereen weten. Ik had toch al een hekel aan school.
Het liefst zou ik zosnel mogelijk naar een een andere school gaan samen met Anne.

"Wat denk je zelf?"Vraag ik met rollende ogen, Aan de andere kant van de gang komt een groepje met groepje met jongens aangelopen.
Het zijn de Badboys. Ik haat de badboys. Ze doen alsof ze stoer zijn maar eigenlijk zijn het een stel arrogante kleuters.

1 van de Badboys heet Rick. Dat weet ik toevallig omdat ik laatst de spelers lijst van het Hockey team checkte. Hij zit er in en traint veel. Ik wilde gewoon zijn naam weten omdat hij er best goed uit ziet. niet dat ik hem leuk vind, Hij is een zak. Teminste, hij lijkt me een zak.

Aarde aan Cloe!" Roept Anne die met haar vingers voor mijn gezicht knipt.
"Kijk je serieus naar die ezels?"Vraagt ze."Wie niet? Het zijn de Badboys. De populairste jongens van de school."Zeg ik.

Maar wel de grootste zakken van de school." Zegt Anne met een chagarijnige toon in haar stem. De jongens komn voorbij ons lopen en de leider van de groep, Roy, kijkt ons boos aan."Zo zo. De zusters sukkels."Zegt Roy." Moeten jullie niet een vriendje zoeken?"

"Dat jij nou nog met je moeder zoent is niet mijn probleem."Zegt Anne boos en ik geef haar een por in haar zij omdat ze haar mond dicht moet houden.
Ik wil namelijk niet bond en blauw thuiskomen.De Badboy groep maakt een "oeoeoeoeooe' geluidje omdat Roy keihard id gedist door 2de klasser.
Alle BAdboys zijn ongeveer een jaar ouder als ons maar ze gedragen zich alsof ze 18 zijn terwijl ze nog maar 15.

"We moeten gaan" Zeg ik nerveus en ik trek Anna mee naar het klaslokaal. "Doe dat nooit meer." Fluister ik nijdig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen