Hooftstuk 14
ik ben begonnen aan een stukje, maar ik weet niet of ik dat er zo nog op kan zetten,
ik heb het nogal druk met school enzo, daarom zet ik meestal in het weekend wat stukken erop, ik hoop dat ik de volgende keer ook door de weeks stukken erbij kan zetten
is het nog leuk??
Lisa en Joe zaten nog even en Lisa liet haar liedje horen.
“Het is voor Nick.” Zei Lisa zachtjes zegen Joe.
Toen hoorden ze dat iedereen terug kwam.
Ze hadden een paar boodschappentassen vol en nog wat andere tasjes van winkels.
“Sorry dat we zo vroeg weg zijn gegaan.” Zei Denise.
“Ohh geeft niet hoor.” Zei Lisa.
“We moesten nog inkopen doen voor je verjaardag.” Zei Kevin.
Lisa keek een beetje raar.
“Ben je nou je eigen verjaardag vergeten?” vroeg Joe lachend.
Lisa zei niets en liep snel naar boven.
“Ik ben mijn eigen verjaardag vergeten, er is ook zoveel gebeurt” zei Lisa tegen zichzelf.
Ze zocht een leuk jurkje uit de kast en probeerde zo mooi mogelijk haar make-up op te doen.
Toen ze na een halfuur beneden kwam hingen er slingers, stonden er cadeautjes en begon iedereen Happy Birthday te zingen.
“Jullie hebben toch niet veel mensen uitgenodigd hé?” vroeg Lisa zachtjes aan Denise.
“Haha, nee hoor we weten dat je daar niet zo van houd.”zei Denise.
Lisa zag vanuit haar ooghoeken een heel groot cadeau, ze draaide zich om en keer er stiekem naar.
“Je mag hem wel uitpakken hoor.” Fluisterde Nick in Lisa’s oor.
Iedereen kreeg een stuk taart en toen ging Lisa het grote cadeau uitpakken.
Het was de zwarte gitaar die ze een paar maanden geleden in de gitaarwinkel had zien staan.
“Dankjewel!”riep Lisa blij.
Die avond kwamen er een paar vrienden en toen die wegwaren gingen ze opruimen.
“Ik kan gewoon bijna niet geloven dat ik al 17 ben en ik was mijn eigen verjaardag vergeten!” zei Lisa.
“Ja ik snap ook echt niet hoe je je eigen verjaardag kan vergeten.” Zei Kevin lachend.
Toen iedereen in zijn kamer was om te gaan slapen ging Nick naar Lisa.
Hij had een klein doosje in zijn hand.
“Alsjeblieft.” Zei Nick en hij gaf het aan Lisa.
Er zat een kettinkje in met een paars diamantje.
Lisa omhelsde Nick “Dankjewel.”
Nick deed hem bij haar om en ze gingen naar bed.
Toen Lisa in haar bed lag kon ze bijna niet van haar kettinkje afblijven.
Ze was verliefd, stiekem was ze dat al heel lang, maar wou het niet toegeven.
De volgende ochtend werd ze wakker en liep ze naar beneden iedereen was er al.
“Goeiemorgen!” riep iedereen opgewekt
“Goeiemorgen.” Zei Lisa, je kon merken dat ze moe was.
Ze gingen zitten begon te eten.
Toen ze klaar was ging ze zich omkleden, ze was vandaag het voorprogramma voor Nick’s concert.
Eerst begon de soundcheck er waren wat fans en ze mochten wat vragen stellen.
Toen de soundcheck klaar was gingen ze zich klaarmaken voor het concert.
Lisa begon en zong een paar liedjes.
“Gisteren heb ik een liedje geschreven… het is voor een heel speciaal iemand… het liedje heeft Fearless.” Zei Lisa en het plubliek begon te schreeuwen, toen ze begon op haar gitaar werd iedereen stil.
Lisa zag dat Nick backstage aan het kijken was.
Toen ze klaar was ging ze weer backstage, Nick kwam nog even snel naar haar toe.
“Je was geweldig!” zei hij en hij gaf haar een kus.
Nick’s band zette het eerste liedje in en Nick rende het podium op, iedereen begon te gillen.
Lisa stond samen met Joe, Kevin en Denise backstage te kijken.
Reageer (4)
Ik hoop dat ik vanmiddag een nieuw stuk erbij kan zetten maar daar ben ik nog aan bezig en ik heb het nogal druk met school
1 decennium geledenXX
snel verder egt geweldig gewoon !!
1 decennium geledenSnel verder
1 decennium geledenSuper Snel Verder!
1 decennium geledenXoxo.<'3