263!
Ja, ik heb gezegd dat ik ging stoppen met deze serie.

De rest lees je in de uitkomst.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • XdolceX

    neeeeeeeeeeeeeeee nie stoppen ik heb een tijdje niet op pc gwst daarmee dak hem niet kon make ma stoppppppppp aub niet:'(

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    ohw trouwens, net als wat blubb zegt, ik zit ok steeds te denken van; hoe gaat het verder, hoe gaat het verder ? XD
    xx

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    weetje, het zal wel niet veel uitmaken maar .. ik had eerst een aantal quizzen die ik maakte maar, die doe ik nu niet meer omdat, jou quizzen gewoon zooveel leuker zijn ! en, ik stuur eigenlijk altijd een reactie, als er geen volgende meeris, maar dat doe ik altijd ;) en volgendsm mij ben ik niet de enige die niet wil dat je stopt. ik hoop dat je iedere reactie hier wel doorleest ;)
    xx

    1 decennium geleden
  • Elisabethx

    ik denk niet dat ik je alleen kan overtuigen.
    Maar hopelijk helpt dit; Ik ben meer dan een half jaar gestopt met quizlet en toen ging ik er laatst weer eens op kijken. En toen probeerde ik een paar serie's en toen kwam ik op jou serie en nu ben ik echt verslaafd. ik heb nu ook toetsweek alleen ik kan gewoon niet leren omdat ik de hele tijd jou guizjes maak. :$ jij bent gewoon goed. Zelfs als ik op school zit kan ik me niet concentreren omdat ik zit te bedenken hoe het verder zal gaan.

    Ik hoop echt dat je nog even door gaat!
    Maar de keuze is natuurlijk aan jou


    xx

    1 decennium geleden
  • xFuckYouAll

    NNIET STOPPEN ! :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen