Driehondertzesentwintig.

Weet je, ik maak me echt niet snel kwaad ofzo om wat TH-Haters denken. Maar dit suckt eigenlijk best wel erg x'D Stond op TMF :;

Tokio Hotel is zeer geliefd onder horden gillende tienermeisjes, maar iedereen weet dat roem altijd gepaard gaat met haters...

Dus heb je een gruwelijke hekel aan de Duitse band Tokio Hotel en haalt Bill Kaulitz werkelijk het bloed onder je nagels vandaan?! Dan hebben we goed nieuws voor je! Vandaag is de dag dat je je mening over de 'chick magnet' kunt uitspreken. Pardon? Ja ja, er is vandaag op Utrecht Centraal een heuse Anti-Bill bijeenkomst!

Je moet wel snel zijn: om 11 uur wacht er een plukje Bill haters voor de Albert Heijn To Go, om zo meer leden te winnen voor hun Hyves. De opdracht is: haal je huis overhoop, zoek het meest verschrikkelijke Bill accessoire uit en neem deze mee! Gezellig…

Check hier meer info over de anti Tokio Hotel Hyves.

Ewwww...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • AutumnLeaves

    Ooeeeh, leuukk xd

    1 decennium geleden
  • JorienxBill

    WIJ HEBBEN NOU EEN (SUPER GOEDE) MENING EN DAT MOETEN ZE ACCEPTEREN *kweetet ben laat loop een beetje achter* *ben nu al 3 dagen bezig met inhalen (A)(A)XD*

    xxJorien(duivel)

    1 decennium geleden
  • BillxIsxGeil

    verderrr!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Elisabethx

    idd. echt tmf zinkt zo diep.
    eerst keek ik er nog wel eens naar.
    maar ik ben van plan om er nu niet meer naar te kijken x'd! echt, het verbaast me niet als hun kijkcijfers nu flink dalen. en net of 'wij' fans allemaal hysterische types zijn. net of wij spontaan gaan gillen als we ze zien (klopt voor een DEEL ook vast wel). maarja.
    ik begrijp ook niks van deze zet van tmf. vind het geen goed idee. :p

    ohja. wihoe, keep on going girl!

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    ze zijn super leuk !
    snel verder 8D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen