Hier 's ook weer eens 'n deel van.. x']

“Nouja, jullie zullen wel denken ‘Eww weer zo’n enge vent in huis die op mijn vriendje lijkt’…” Iedereen begint te lachen wanneer hij naar Tom wijst en hijzelf ook wel. “..Ik rap, en heb 2 albums uitgebracht en 3 singles. Mijn artiestennaam is T-Rell, en ik ben 37 jaar oud.” Alle informatie ligt door elkaar, maar dat zet ik zelf wel op een rijtje. Hij ziet er gaaf uit, en lijkt me best aardig. Maar net als met Tim, schijn kan bedriegen…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Piant

    Verder!! en niet stoppen want dan ga ik dooooddd!!!

    1 decennium geleden
  • stefieth95

    JE MOET OOK DOOR GAAN MET DEZE !!!!



    :D ik vind ze goed weetjeh :P dus ik wil wel dat je weiter gaat !


    x

    1 decennium geleden
  • Billchen89

    Wooow, heb je verhalen iin 2dagen uitgelezen! je moet echt verder gaan. Ik lachte me echt een deuk bij somige stukjess. En soms moest ik me echt inhouden bij drama stukjess. Vroeger heb ik deze serie ooit eens gelezen. Maar toen mijn pc het begaf, had ik deze serie uit het oog verloren. Nu iiCk een andere serie maakte, zag ik jouwe hier by ``Laatste uitslag´´ staan. Was iiCk blij dat iiCk die terug vondt. Alleen ik wist niet mehr waar iiCk was. Dussz moest iiCk hém hellemaal terug in het begin lezen! Heb me echt goed uitgeleef.

    Weiterr!!
    xoxo
    Maak je mijn serie oowk eens? als je niet wilt, hoefd niet!! Ik zou het heel erg aprecieren, dankee

    1 decennium geleden
  • Alay

    ik heb je serie in 3 dagen uitgelezen ik vind hem echt helemaal te gek!!!!<3
    snel verder pleassss!

    xx

    1 decennium geleden
  • CilliexBill

    OOEEWW hij is leuk en hij blijft steeds leuker worden kan ik je vertellen dus snell snell weiter bitte

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen