Een beetje later kom ik thuis aan en besluit ik om nog eens naar zijn bericht te zien dat hij had gestuurd, de woorden die er stonden deden me helemaal smelten, ik kan mijn ogen niet van 't smsje houden. 'Zo lief van hem', dacht ik bij mezelf. Ik ben zoooo verliefd op hem! Hopelijk zie ik Pieter snel terug want ik begin hem nu al missen. Zou ik hem een sms versturen, ik begin te twijfelen. Ik ga toch een bericht sturen naar hem, ik begin met een hele grote tekst te schrijven over hoe leuk het wel niet was vandaag, maar ik besluit gewoon ' Ik mis je ): ' te typen. Ik zoek naar de letter 'p' en verstuur het naar Pieter. Het is ondertussen al 19 uur en heb nog altijd geen berichtje terug gekregen, ik besluit op de computer te gaan en te wachten tot hij online komt. Ondertussen begint mijn beste vriendin tegen me te praten en en nog andere vriendinnen. Mijn beste vriendin, vraagt wat ik allemaal gedaan had vandaag, ik begin heel het verhaal te vertellen wat er vandaag allemaal is gebeurd. Ze vindt het allemaal wat gevaarlijk maar toch wel schattig. Tegen de andere vriendinnen zeg dat ik naar 't park ben geweest om de eenden eten te geven. Ik weet dat het niet echt eerlijk is, maar ik wil het even geheim houden, behalve voor mijn beste vriendin Cindy, en ik wil weten of het werkt. Het begint laat te worden en ik word stilaan moe.

Ik neem afscheid aan de mensen waarmee ik aan het praten was en sluit de pc af. Ik kijk nog eens naar het sms'je dat ik van Pieter heb gekregen en mijn verzonden bericht. Ben ik misschien te snel van stapel gelopen? Zoekt hij naïeve meisjes uit om te versieren? Ik zucht in mijn bed en kan maar niet slapen, die gedachten maken me knettergek! Ik probeer er niet meer aan te denken en ik ga naar dromenland. 's Morgens hoor ik onduidelijk mijn naam een paar keer gezegd worden, ik open slaperig mijn ogen en ik zie dat mijn moeder vlak naast mijn bed staat, 'Zou je eens niet opstaan, Annemie?' hoor ik ze zeggen. Ik zeg geërgerd en moe dat ik een uur later heb en draai me geeuwerig weer om, dromerig denk ik weer aan wat er is gebeurd en check mijn gsm of er geen berichtjes zijn binnengekomen. Er zijn geen nieuwe berichten en zucht diep. 'Heb ik wel het bericht verstuurd?' vraag ik af en besluit naar mijn verzonden berichten te zien.
Hmmm, ik zie geen één bericht dat ik gisteren naar Pieter heb verstuurd én er is geen berichtje van hem in mijn inbox.
Vreemd... zou het een droom zijn geweest?

Reageer (1)

  • Springfield


    Omf, het is spannend en nu ben ik nieuwsgierig !! xD
    Snel verder, hoor !! :Y)
    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen