Foto bij 7.

"Opstaan slaapkopjes" we gaan naar Disneyland ! Roept Louis happy. Ik zucht even. Waarom moeten ze me nu wakker maken? Ik lig zo lekker! Ik open mijn ogen en kijk recht in Liam's zijn ogen. Hoe lig ik nu weer hier ? Ik kan me niet meer herinneren dat ik bij Liam lag. Waarschijnlijk was de drank de schuldige! "Goedemorgen beauty" klinkt Liam's stem. Ik ril van zijn sexy, rauwe ochtendstem. Oke wacht, zo denk je niet over hem Jess! "Goedemorgen Liam" zeg ik terug. Ik wring me vlug uit zijn armen en verstop me in de badkamer. Waarom moet ik toch altijd zoveel drinken ? Ik kruip vlug onder de warme douche, doe wat make-up op mijn gezicht en kleed me om. "Guys, naar waar gaan we eigenlijk ?" vraag ik al binnenkomend in de gezamenlijke ruimte. Iedereen grinnikt. "Ik had daarstraks al gezegd dat we naar Disneyland gaan" zegt Louis lachend. "Ow" grinnik ik.

Later in Disneyland waren we al snel op een paar attracties geweest zoals: 'The indiana jones' , 'The tea cups' en 'the Pirates of the caribbean'. Het grappige was toen Niall lijkbleek uit die laatste attractie kwam. "Komaan Niall, zo eng was het nu toch ook niet weer" zegt Zayn. "Jawel ! Met al die enge piraten en geluiden, het was net alsof ze ze je gingen aanvallen!" "Niall, je weet toch dat het maar poppen zijn he" lacht Louis. "Ja, maar je weet toch ook dat er veel enge verhalen zijn verteld over poppen?" Iedereen begint te lachen terwijl Niall alleen maar een pruillipje kan trekken. "Oh komaan Niall we gaan pizza's eten !" roept Lisa luid. En onmiddellijk verschijnt er een brede glimlach op zijn gezicht. Wat zouden ze toch perfect bij elkaar passen.

Niet veel later zat iedereen met zijn pizza aan tafel. Niall zelfs twee. Ik zat hem met open mond aan te staren. "Meid, je bent nu niet echt subtiel he" fluistert Harry. Ik grinnik. "Ik kan gewoon niet geloven dat er iemand 2 pizza's kan eten." "Niet zo verbaasd, normaal zijn het er 3." Ik verslik me in mijn cola waardoor Harry op mijn rug klopt. "Dit gebeurt nu bij iedereen die dit hoort." zegt hij wanhopig. Lachend schud hij zijn hoofd. "Ik denk dat het wel normaal is" kaats ik terug. Hij grinnikt en haalt zijn schouders op.
"Ik denk dat er hier iemand jaloers is" fluistert Harry weer. Ik volg zijn blik die uitkomt bij Liam. Ik schud lachend mijn hoofd. "No way." "Oh komaan Jess, je moet eens kijken naar hem. Iedere keer als ik iets fluister in je oor wordt hij zo rood als een tomaat en kan hij alleen nog maar bozer kijken." Op het moment dat Harry dit fluisterde keek ik stiekem naar Liam. En hij had gelijk. Elke kenmerk die hij zei klopte met Liam op dit moment. Rood zijn, boos kijken. "Waarom zou hij jaloers zijn ?" fluister ik terug. "Waarom denk je? Hij vindt je leuk!" Ik schud mijn hoofd. "Ik geloof je niet Harry." "Jess, zie je dan niet hoe hij altijd naar je kijkt als je passeert, of hoe lief hij met je om gaat als je bij hem bent. Zie je dan niet hoeveel hij om je geeft ?" Ik haal onwetend mijn schouders op. "Je zal het wel nog zien, ik zou er maar een beetje op letten. Maar nu ga ik stoppen met fluisteren voordat hij uit zijn stoel springt en mij een klap geeft" knipoogt hij. Ik lach zachtjes. Een zachte grom klinkt aan de overkant. Ik blik vlug naar Liam. Hij zou toch geen klap geven aan zijn beste vriend door mij? Toch? Neuh, Harry maakt gewoon een grapje. Na nog een laatste blik te werpen op een te stille Liam, eet ik vlug het laatste stuk op van mijn pizza.

Toen we weer rondliepen in het park had Liam zich onmiddellijk naast mij geplaatst en Harry aan de kant geduwd. Liam keek me voldaan aan. Had hij dan toch gelijk? Was Liam dan toch jaloers? Ik schudde de gedachte uit mijn hoofd en luisterde verder naar Liam's verhaal. Maar blijkbaar was hij al gedaan want hij keek me fronsend aan. "Je was niet echt aan het luisteren he ?" grinnikt hij. Ik schud schuldig mijn hoofd. "Waar zit je met je gedachten?" Bij jou. Ik haal onwetend mijn schouders op. Hij kijkt me nog even aan maar besluit het er dan maar bij te laten. "Daar wil ik in !" kirt Selena en loopt naar het doolhof van Alice. Ik klap enthousiast in men handen. "Dat wou ik altijd al eens doen !" roep ik blij. Met zen allen lopen we naar het doolhof. "Oke laten we het zo doen, we gaan elk om den beurt in het doolhof en laten een minuut tussen elk van ons." stelt June voor. "Maar ik wou tesamen met jou" pruilt Louis. "Maar het is juist spannender zo! Waarschijnlijk komen we elkaar ineens tegen schatje." fluistert ze hem toe. Iedereen grinnikt als er weer een glimlach op Louis gezicht verschijnt. Ik wil niet weten wat ze straks gaan doen in dat doolhof.

Als Zayn als voorlaatste het doolhof in loopt zet ik vlug de timer op een minuutje. Het is bijna aan mij. Ik ben benieuwd wie er zich allemaal nog daarin bevind. Ik werd wakker gehaald uit mijn gedachten door het geluid van men gsm. Ik zucht nog even en loop dan vlug het doolhof in. Wat dieper in het doolhof kijk ik verwonderd om me geen. Boven mijn hoofd vliegen er allemaal straaltjes water die van de ene pot in de andere pot vallen. Allemaal figuren van de film 'Alice in wonderland' staan verspreid door het doolhof. Ik heb altijd al gehouden van die ene kat. Die is zo gek. Door dat ik zo diep in mijn gedachten verzonken was had ik niet door dat ik tegen iemand liep. Natuurlijk schrok ik wakker door de klap van iemands borstkas waardoor ik al snel mijn evenwicht verloor. Ik werd opgevangen door twee sterke armen en terug gedrukt tegen dat lichaam. Ik kijk geschrokken omhoog, recht in Liam's zijn ogen. Wat is hij dichtbij. Zijn warme adem voel ik tegen mijn gezicht aan. "Waar zit je toch met je gedachten" fluistert hij zacht. Wat klinkt zijn stem sexy. Zijn gezicht komt dichterbij terwijl ik maar steeds naar zijn lippen kan kijken. En net als onze lippen elkaar zouden raken worden we nat gemaakt door 1 of andere straal. Onmiddellijk maakte ik me blozend los uit Liam's greep. Hadden we nu bijna gekust ? Ik kijk hem nog even aan en loop dan vlug van hem weg. Kijk Jess nu doe je het weer ! Je loopt weer van hem weg !

Toen iedereen uit het doolhof was liepen we weer terug naar het hotel. En sindsdien hadden Liam en ik elkaar geen blik meer waardig gegund. Duidelijk durfden we allebei niet door wat er in het doolhof was gebeurt. Was er eigenlijk wel iets gebeurt. Bijna misschien? Ik krijg een por van Harry in men zei. "Wat is er tussen jou en Liam aan de hand ? Waarom negeren jullie elkaar ?" Ik haal mijn schouders op. "Weet ik veel." "Oh komaan er moet wel iets zijn gebeurt? Daarstraks probeerde ik een gewoon gesprek aan te knopen maar hij keek alleen maar triestig voor zich. Net zoals jij nu ook doet." "We hebben bijna gekust" zucht ik zachtjes. Hij kijkt me met grote ogen aan. "Waarom bijna ?" vraagt hij dan pruilend. Ik haal mijn schouders op. "We werden natgespoten door een straaltje, ik maakte me los en liep weg." mompel ik zachtjes. Hij kijkt me met open mond aan maar hersteld zich dan vlug weer. "Wou je het niet ?" "Ik denk van wel, maar ik weet dat ik niet goed genoeg ben voor hem. Hij kan een zoveel beter meisje krijgen dan ik." "Dat is niet waar Jess! Je bent het perfecte meisje voor hem!" roept hij uit. Ik kijk geschrokken om me heen. Wanneer ik er zeker van ben dat niemand dit had gehoord keer ik me weer om naar Harry en kijk hem waarschuwend aan. "Harry doe eens normaal en praat eens wat zachter, straks hoort Liam ons nog" sis ik hem toe. "En dan? Hij mag het weten hoe je je nu voelt. Hij moet weten waarom je de hele tijd van hem wegloopt." "Harry ik ben niet het meisje voor hem." Hij wil me nog tegenspreken maar ik kap hem al snel af. "Beloof dat je dit tegen niemand zegt en al zeker niet tegen Liam" zeg ik dwingend. Hij kijkt me moeilijk aan. "Harryyy." "Oke, oke, ik zeg niets." Ik knik goedkeurend en loop dan snel bij mijn vriendinnen.

Toen we in het hotel binnenkwamen liep ik snel door naar mijn kamer. Ik deed men pyjama aan en kroop in bed. Om nog lang op te blijven had ik geen zin in. De anderen mochten doen wat ze willen maar ik was moe van deze dag. Deze enorme drukke, gekke dag. Een onbehaaglijk gevoel bleef bij me hangen toen ik weer aan Liam dacht. Al snel nam de slaperigheid mijn lichaam over waardoor ik met die naam in mijn gedachten in slaap viel.

Reageer (1)

  • FollowYourDream

    Oh, shit bijna!
    Wat zijn die twee toch schattig! Hopelijk komen ze ooit bij elkaar, ondanks hun verlegenheid..

    En wat een heerlijk lang hoofdstuk.. (H)

    Xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen