Foto bij We're gonna rock this party.

Chloë's pov:
Aaaaaaaaaaaaah! gilde iets in me. Geweldig! Fantastisch! Super! Mega! Tof! Leuk! Joepie!
Shut up! beval ik het stemmetje. Ik probeerde niet te laten merken hoe geweldig ik het vond dat ik pas vanavond naar huis moest, en dus nog een hele dag met Justin had, maar de grijns kon ik niet laten.
En toen Justin 'Leuk' zei, moest ik hem gewoon verbeteren met 'Geweldig'.
Gelukkig stemde hij daar knikkend mee in.

'En?'vroeg Pattie met een glimlach. 'Wat zijn jullie van plan om vandaag te doen?' Ze keek even naar Justin. 'Je bent helemaal vrij vandaag, jongen. En ik ga vandaag de stad in met Vera.

Justin's pov:
Nu was ze nog geweldiger. Ik durfde te wedden dat ze tot 2 minuten geleden nog helemaal geen plannen had gehad voor vandaag. Want, normaal gingen we nu meteen terug naar Amerika, voor het concert van morgen. Oh shit, Ryan. herinnerde ik me plots. Ik had deze middag met Ryan afgesproken. 'Shit,'vloekte ik.
'Wat?'vroeg Chloë verbaasd en haar ogen stonden bezorgd.
'Ik had vanmiddag met Ryan afgesproken,'legde ik snel uit, terwijl ik mijn gsm al uit mijn zak pakte.
'Oh.' De opwinding die 2 seconden eerder nog op haar gezicht was geweest, was nu totaal weg.
'Spijtig,'zei ze, en haar stem was plots levensloos.
'Nou, zo spijtig is het niet hoor. Ik vind het niet zo erg.'
Mam keek me met een strenge blik aan. Chloë staarde me mistroostig aan. Heb ik iets gemist? wilde ik vragen, en toen snapte ik het. Ze dachten dat ik Chloë naar huis wilde sturen om naar Ryan te gaan, maar eigenlijk wilde ik Ryan afbellen om nog even bij Chloë te kunnen blijven.
Ik lachte. 'Jullie kunnen mistroostig kijken.'
'Nou,'zei mam, 'ik dacht dat jullie het leuk zouden vinden als Chloë nog even zou mogen blijven, maar ...'
'Natuurlijk vinden we dat leuk!'riep ik. 'Of ik toch.' Ik wierp een vragende blik op Chloë, maar ze keek niet op van de tafel.
'Waarom-'begon mam te vragen, maar ik liet haar niet uitspreken.
'Ik bedoelde niet dat ik Chloë terug naar huis wou sturen,'verzekerde ik hen. 'Ik wilde Ryan afbellen.'
Ik hoorde twee opgeluchte zuchten en lachte.
'Dus, wat zullen we vandaag gaan doen?'
'Anders, gaan we samen naar de stad,'stelde mam voor. Toen ze onze gezichten zag, zei ze snel, 'Ik bedoel, ik met Vera en jullie samen.' Ze grinnikte.
'Oh,'zei Chloë en ze keek beschaamd naar de tafel. 'Tuurlijk. Goed.'
Ik lachte. 'Goed,'stemde ik in.
Ik en Chloë liepen naar onze kamer, afgesproken met mam binnen een halfuurtje.
'Ik ga even naar Ryan bellen,'zei ik terwijl we de kamer binnenliepen.
'Oké.' Chloë haalde een kleiner tasje uit haar grote tas en ik keek even met grote ogen toe.
'Meisjes,'verzuchtte ik. 'We zullen ze nooit begrijpen.'
Snel liep ik weg voor Chloë's elleboog me raakte.
'Hé Ryan, Justin here.'
'Hé Justin, man, what's up?'
En toen begon ik aan mijn verhaal.

Reageer (5)

  • xHeartbeatt

    Ik geloof dat ik een beetje verslaafd ben aan deze story:$

    1 decennium geleden
  • MocroOChiick

    Verder!!(yeah)

    1 decennium geleden
  • Guapo

    Oewww, Snel verder :Y)

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    ghehe, verder. (:

    1 decennium geleden
  • Sofieeee

    verdeeeer (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen