Foto bij Stupid Bitch.

soieso 1 reactie [A].

enjoy<33

*Die middag*
‘…en nu Melody een date heeft met Justin moet ik hem helemaal te grazen nemen! Wat denkt die patser wel niet?!’ Meli zuchtte en keek op van haar huiswerk.
‘Lieve Allison, je praat al de hele middag over Justin.. Ben jíj soms verliefd op de famous Justin Bieber?’ Ze lachte en trok zich niets aan van mijn boze blik.
‘Natuurlijk niet, dombo! Wat denk je zelf? Mijn haar is nog steeds niet helemaal aangegroeid.’ Ik friemelde aan mijn lange, bruine haar terwijl ik terug dacht aan die dag.
‘Laat het toch rusten,’ zuchtte ze. Ze hield haar boek omhoog zodat ze mijn gezicht niet meer zag.
Stupid Bitch.
Stond er groot op haar kaft gekalkt. Zo te zien had meneer Bieber ook een hekel aan Meli.
‘Eh.. heb je je kaft wel eens bekeken?’ Vroeg ik onzeker maar toch lacherig.
‘Hoezo?’ Ze draaide haar boek om en haar gezicht liep rood aan van woede.
‘Die vieze eikel!’ Siste ze boos.
‘Heb je nog plannen?’ Vroeg ze en keek me grijnzend aan.
‘Ik dacht eraan om kauwgom in zijn haar te smeren..’ Meli schudde afkeurend haar hoofd.
‘Wat dacht je ervan om zijn boeken te verbranden?’ Grijnsde Meli gemeen.
‘You go girl!’ Lachte ik.
Maar ergens, heel diep in mijn hart, voelde ik een afkeurend gevoel. Iemands boeken verbranden ging wel ver, je gaf er elk jaar minstens honderd euro uit aan die krengen..
En nu zou hij ze nog eens moeten kopen.
Het gevoel bleef me de hele middag achtervolgen, Meli had me nog een paar keer gevraagd of ik het wel wou. Maar ik had stoer blijven volhouden dat het zijn eigen schuld was.
Maar nu ik thuis in bed lag, en er over na dacht. Was het best wel lullig.
‘Chinook?’ De fluisterende stem van mijn moeder maakte me wakker.
‘Opstaan, Melody wacht beneden op je.’ Ik schoot omhoog. Als Melody beneden wachtte dan moest het al half 8 zijn geweest!
Ik stapte vlug mijn bed uit en kleedde me vliegensvlug om. Ik liet mijn lange bruine haar los over mijn schouders hangen en deed vlug wat make-up op.
‘Klaar!’ schreeuwde ik naar Melody die lachte en al naar de deur liep.
‘Schat, je moet nog ochtendeten!’ Ik zwaaide naar mijn moeder als teken dat ik niet hoefde, pakte mijn tas en jas en rende naar Melody die mijn fiets al uit de schuur had gehaald.

Reageer (4)

  • SemmiaBieber

    LOL IK 2JAAR EN PAAR MAANDEN xp

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    omg januari vorig jaar!!! o.O.
    ik ben gewoon later dan een jaar met reageren!! haha

    1 decennium geleden
  • hoiheyhoi

    Verderr

    1 decennium geleden
  • Bouncex3

    Vlugg Verderr !! :D(H)(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen