Foto bij Hii daddy.

i'm back forever.

Edward zegt de hele reis naar Forks niets. Hij lijkt precies pijn te hebben.En te piekeren over iets. Misschien heeft hij spijt dat hij naast me is komen zitten ofzo. ' Sorry dat ik zo stil ben Moon. Was even in gedachten verzonken.' En hij kijkt je moeilijk aan. Zijn ogen zijn fel donker bruin nu. Bijna zwart. Edward draait zijn hoofd en rijdt nu nog sneller. ' Maakt niet uit hoor. Ik ben al blij dat je me wilt brengen ' Edward glimlacht. ' Geen probleem meisje, ' en hij knipoogt. Na uren rijden en babbelen zijn jullie eindelijk in Forks aangekomen. ' Wel, uhm welkom. Zorg maar dat je niet groen word van al het groen hier ' lacht hij. Je kijkt om je heen en mist belgië al meteen. Edward zet je thuis af en brengt je koffers mee naar de deur. ' Ik kom je maandag halen voor school. Om 7 uur ben ik hier. ' Hij drukt een kus op je wang en verdwijnt zo snel als hij kwam. Je krijgt rillingen, zijn lippen waren ijskoud en steen hard. ' MOOON ' hoor je ineens achter je. ' PAPA!' Je vliegt je vader om de hals en knuffelt hem. Hij begeleid je naar binnen en brengt je koffers al naar boven. Na een tijdje praten met je vader weetje dus dat je maandag naar school moet. En je hebt hem ook vertelt over edward hij vond het een heel goede jongen. En je kent wel wat vaders altijd zeggen. Je hebt wat uitleg gekregen over Forks. Over de mensen hier de school enzo. ' Papa ik ga wat rondwandelen in Forks oke ? ' Je vader kijkt je bedenkelijk aan. ' Nou oke dan. ' Je pakt je tas pleurt hem over je schouder en wandeld naar buiten. Je begint te rennen. Terwijl de tranen stromen. ' Ik kan het niet ' Schreeuw je zo hard als je kan terwijl je voeten blijven door rennen. Je wilt drugs, en je zal drugs nemen. Je rent diep het bos in. Gelukkig had je nog wat drugs mee kunnen smokkelen. Je pakt een plaatje en maalt de Cocaine oftewel Sos genoemt. Je rolt een 10 euro biljet op en snuift het poeder in je neus. Tranen komen weer tevoorschijn. ' Ik wil dit niet ' Snik je door je tranen heen. ' Hee meid, waarom doe je dat? ' Hoor je ineens achter je. Je schrikt en draait je om. ' Edward ' zucht je. Hij schrikt op als hij je gebroken gezicht ziet. HIj pleurt zich naast je en pakt je vast in zijn armen. ' Waarom doe je dat. ' Vraagt hij nog eens. ' Ik weet het niet ' Snik je. ' Ik wil er mee stoppen, maar ik ben zo verslaafd. Ik ben speciaal naar hier gekomen om afte kicken. Ik heb al mijn vrienden achtergelaten, en wat doe ik. Ik snuif nog door. ' Huil je hartsgebroken. Edward zit je te troosten maar het helpt niet. Na 10 minuten zegt edward dat hij je wel wil helpen maar dat je dan naar hem moet luisteren. Jullie praten nog wat en je hebt al je drugs aan edward gegeven en hij heeft ze weg gegooid waar niemand ze kan vinden. ' En wat als ik het nodig heb. ' vraag je stil. ' Dan bel je mij op en ik kom onmiddelijk naar je thuis en dan gaan we leuke dingen doen zodat je er niet aan moet denken. ' Zegt hij lief. Je knikt dankbaar en Edward neemt je vast in zijn armen. ' Je voelt zo koud aan. ' Zeg je stil tegen Edward. Edward gromt. ' Heb ik altijd uuh.. Gehad. ' Mompelt hij. Je zucht. ' Als ik jou niet had..' maar verder kom je niet want edward legt zijn vinger op je mond. ' Je hebt me nu wel. En ik zal je helpen tot de laatste seconde dat je me nodig hebt. Dat beloof ik je ' Je slaat je armen om Edward heen en snuift zijn geur op. Een tintelent gevoel verschijnt ik je buik. IK ken hem niet, wordt aub niet verliefd. Denk je de hele tijd. Edward laat je los en zegt dat je naar huis moet gaan, en goed moet slapen. Eenmaal thuis aangekomen val je meteen in slaap. Dromend over Edward.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen