Never thought this would ever happen 8
Vorige keer:
Beschaamd laat hij zijn ogen neer. Ik sta recht en ga voor hem staan, op de tippen va mijn tenen. Mijn lippen glijden langs zijn gezicht, maar raken het niet. Bill sluit zijn ogen en onderneemt niets. Ik voel zijn adem op mijn wang. Ze mond valt een beetje open. Ik blijf staan, op de tippen van mijn tenen, met mijn lippen net niet tegen de zijne en mijn ogen gesloten. We blijven zo even staan, tot ik terug plat op mijn voeten ga staan. Bill opent zijn ogen, terwijl ik de mijne gesloten houd. Ik voel hoe hij beweegt. Ik hef mijn vinger op. âJe mag me niet aanrakenâ, grijns ik, waarna ik mijn ogen open. Hij kijkt me droevig aan. âDenk aan je beloningâ, fluister ik, terwijl ik achteruit stap.
âKun je niet⦠laat ook maarâ, zucht hij. Ik glimlach en open de deur. âArya?â vraagt hij dan. Ik kijk op en kijk hem aan.
âJa?â vraag ik.
âIk ben bangâ, zegt hij. Ik lach even.
âWaarvoor en je bang dan?â lach ik.
âNee, je mag er niet mee lachen. Ik en bang om je te verliezenâ, zegt hij.
âOoh, Billâ, zeg ik. Ik sluit de deur terug en stap naar hem toe. âJe zult me nooit verliezenâ, zeg ik. Ik druk langzaam een kusje op zijn lippen. Klein. Lief. Hij glimlacht. âVoor de rest zul je moeten wachtenâ, fluister ik. Hij knikt.
âDat zal nu veel eter lukkenâ, fluistert hij. Ik glimlach.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
super(H)
1 decennium geledenhij is echt heel erg leuk !!!
1 decennium geledensnel verder
xx
Snel verder!!!Ö
1 decennium geledenxx
Nice gurl. <3
1 decennium geledenecht superr:D!
1 decennium geledensnel verderr..
xxx