Foto bij Gold eyes.

Laten we hopen dat het vliegtuig neerstort dan is alles ineens voorbij.

Gelukkig is er niet zoveel volk door de week. Anders zat ik nou nog niet in het vliegtuig. ' Hmpf ' Alweer een zucht. Dat de tijd maar snel gaat. ' Uhm, hey. Zou ik hier mogen zitten ? ' Je kijkt op en staart meteen in de goudbruine ogen van het prachtige jongen. ' Uh,. Jah tuurlijk ' Stotter je. Hij glimlacht en zijn stralend witte tanden komen tevoorschijn. ' Ik ben edward Cullen trouwens. ' En hij kijkt je nu serieus aan. ' ohw, ik ben Moon Luna Mondo. ' Hij kijkt je glimlachend aan ' prachtige naam ' lispeld hij. Je bloost ' dankje wel. ' De reis verloopt rustig. Jij en edward praten wat en je bent te weten gekomen dat hij ook naar Forks moet en dat hij jou vader kent. Zijn vader Carlisle Cullen,is bevriend met mijn vader. Dat hij 2 broers ; Jasper & Emmett heeft. En 2 zusjes ; Rosalie & Alice heeft. Na een lange tijd komen jullie eindelijk aan in Forks. Edward heeft gezegt dat hij me graag naar huis wilt brengen en zei ook dat hij contact zal houden. Hij zit tenslotte op mijn school. ' Komje moon ? ' Je kijkt op, en je merkte dat je in gedachten verzonken was. ' Uh jah sorry ik kom al.' Je sleurt je 5 koffers op een klein karretje en edward begeleid je naar Emmett zijn jeap. Hij pleurt alle koffers in de koffer en houd de deur voor je open als teken dat je mag instappen. ' Dankje ' Bloos je. Edward stapt in de jeap en kijkt misterieus voor zich uit.


Reacties ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen