Foto bij Baby, you gave up.


Omdat jullie gestoord lief zijn en ik een trauma krijg van die vele reactie’s xD in 1 dag 20 abo’s! Freakisch!!

Ik stopte met huilen en schaamde me dood. ‘Laten we afspreken dat we het kind houden, als jij dat wilt. Als er iets met jou of het kind is moet je me verwittigen, oké?’ Ik knikte en glimlachte opgelucht. ‘Dank je, echt waar.’ Ik sloeg mijn armen rond hem en voelde hem onhandig een schouderklopje geven. ‘Heb je eigenlijk al een echografie laten doen?’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik zal meteen een afspraak makken bij de gynaecoloog. ‘Ik stond op en nam mijn mobiel en toetste het nummer van het plaatselijke hospitaal. ‘Kunt u me doorverbinden met de kraamafdeling… Goededag, meneer; Het is om een afspraak te maken voor een echografie… Deze vrijdag… Ja, 15.00 uur is goed… Alessia Forton… Dank u, tot dan.’ Ik zuchtte en drukte af. ‘Het is deze vrijdag om 15.00 uur. Wil je meegaan?’ Ik zag hem twijfelen. ‘Ja, ik ga mee, als jij dat goed vind?’ Ik glimlachte en knikte. ‘Oh shit! Chris zal zich af vragen waar ik blijf. Sorry ik moet echt gaan.’ Ik knikte en liep achter hem aan naar de deur. ‘Nou, tot vrijdag; Ik kom je om half drie ophalen. Is dat goed?’ Ik knikte en kreeg een kus op mijn wang en hij ging weg. Ik sloot de deur en liep naar mijn moeder en Lori. ‘En? Wat zei hij?’ Lori sprong hyper op en kwam voor me staan. ‘Hij wil dat ik het kindje houd en vrijdag gaan we samen naar de gynaecoloog.’ Mijn moeder sloeg haar armen rond me heen en vroeg ook om de foto’s af te laten printen van de echografie.
*Vrijdag 14.15*
Tijdens de week waren we al zwangerschapskledij gaan kopen. Ik deed een strapless jurkje aan met roze opdruk en deed wat make-up op. Ik had een klein beetje honger dus nam ik een appel. Mijn moeder had me uitgelegd dat ik gezond moest eten tijdens mijn zwangerschap. ‘Neem ook een fles water mee voor onderweg.’ Mijn moeder gaf me een fles water en ik stopte die in mijn tas. De bel ging en ik liep naar de voordeur. Robert stond met een nerveus gezicht voor me. ‘Laten we gaan.’ Hij begroette mijn moeder snel en begeleidde me naar de auto. Ik stapte in naast hem en hij reed door. ‘En, gaat het goed met je?’ Hij staarde nerveus naar het wegdek terwijl hij dat aan me vroeg. ‘Ja hoor. En met jou? Je lijkt nogal nerveus.’ ‘Ben ik ook. En dan nog mijn manager die me nu verbiedt uit te gaan omdat ik jou heb zwanger gemaakt. Het is allemaal nogal moeilijk voor me.’ Ik knikte en staarde naar de weg.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (7)

  • RastaAttack

    Verdergaan!
    Liefs

    1 decennium geleden
  • jessiehoi

    lovee jou story,
    maar rob moet wel wat met haar krijgen vind ik =]
    want anders is het zo zielig >.<
    snelverdeeer

    1 decennium geleden
  • Lioness

    snel snel verder xD

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    geweldig :D
    snel verder
    -x

    1 decennium geleden
  • AllyaRose

    Wieee =3 Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen