Never thought this would ever happen 7
Vorige keer:
âWaarom deden jullie dat nou?â vraagt Joke dan.
âOch, gewoon. We verveelden ons watâ, antwoord ik nonchalant. Met een enorme grijns â hopelijk heeft niemand dat gezien â kijk ik naar Tom. Hij grijnst even terug.
âIs alles terug in orde dan, tussen iedereen?â vraagt ze dan. Ik knik. Bill en Georg knikken. âAah! Groepsknuffel!â tiert ze dan. Ik grijns, spring op haar en geef haar een dikke knuffel. Als snel worden we volledig samengedrukt door de rest die eveneens knuffelt. Na even geplet te zijn geweest, laat me ons los. Plots gaat Bill zijn mobiel af. Hij neemt op en gaat een gesprek aan met die persoon die zonet belde.
âArya, het is voor jouâ, zegt hij. Ik kijk hem verbaasd aan, wanneer hij de telefoon naar me toe reikt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
super(H)
1 decennium geledenheej hannah !
1 decennium geledenik ben het larissa !
ik heb net hetzelfde als jou !
ik heb ook veel ruzie met men ouders en zus
en ik ga ook naar de scouts maar nu is het héél lang geleden omdat ze mij daar ook zo scheef bekijken !
en op school is het net hetzelfde ik word daar ook al zo scheef bekeken als het maar kan zijn !
gelukkig heb ik jou nog eh !
xxxx ly
heyyz
1 decennium geledenze zijn egt super en of ze nu laat kome of ni da kan geen kwaad het belangrijlste is da ze er kome (en ik denk da iedereen die de quizen mzken er zo over denkt hoor)
das egt heel erg voor u ma als ik u 1 tip kan geve vertel het tege je vriendin dan lkan ze u helpe er door te geraken Xd
egt waar da helpt ik heb het zelf ook gehad
bon bref gwn u quizen zijn super en ik hoop da ge verder blijft dn en da alles trug op zen pootjes terecht komt
xxx
ohh,, het intresseerd mij wel ;o ,, heel goed dat je het verteld heb... en weetje je schrijft zo verschrikkelijk mooi dat het haast niet anders kan dan dat het je passie zou moeten wezen, het lijkt nu alleen even niet zo omdat je je even anders voelt denk ik ^^ ,, heb ik ook wel gehad...
1 decennium geledenik hoop dat je wel verder blijft gaan want ik vind het echt mooi wat je schrijft!
xoxo
Super Geschreven!
1 decennium geledenen het komt wel Goed, ik denk ook dat het wel met de puberteit te maken heeft..
Maar het is wel Goed dat Je het GezeGd hebt, kunnen wiJ er ook rekeninG meehouden als het lanGer duurt enz;)!
maar Je schriJft echt Goedd..!
xxx