Young O7
Ik voel nu een grote druk om een hoofdstuk met meer dan 1000 woorden te schrijven. Ik doe mijn best. Tijd heb ik iniedergeval genoeg.
IK HEB NAMELIJK ZOMERVAKANTIE EN BEN OVER NAAR HAVO 4 <3
IK HEB NAMELIJK ZOMERVAKANTIE EN BEN OVER NAAR HAVO 4 <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Kies voor Louis dankje
7 jaar geledenSuper stukje.
En sorry maar ik kijk op YouTube vaak naar CinemaSins en bekritiseren ze films maar ook videoclips.
Als je Engels goed genoeg is, moet je eens kijken. Dan snap je ook de spoiler.
Louis, WTF?!? Als je echt gevoelens voor haar hebt, dan moet je niet weg lopen terwijl zij aan de telefoon zit.
Dat is gewoon laf. Hou je van haar??? Vecht dan. Ze zegt zelf dat ze alleen vrienden is met Liam. Dat zijn haar woorden dus dan moet je niet gelijk Liam geloven, die hun vriendschap wil veranderen in een relatie.
Hoe lang kennen Liam en Sophie elkaar? Niet te snel gaan oordelen.
Ze zouden juist volledig opgetogen moeten zijn en denken dat Louis naar hen wees in plaats van Sophie.
Daarnaast is het niet makkelijk om door de fans moeten te komen, over het hek klimmen en met iemand van beveiliging meelopen. Voorop gesteld dat die man (wat echt niet gelijk Preston is) weet wie ze is.
En waarom heeft Jane haar niet gelijk tegen gehouden of gezegd dat ze mee wilt???
Nee, ze vergeet Amy's zusje en daarna is ze verbaasd hoe de jongens geregeld hebben dat Amy zelf haar zusje op komt halen. Ehm, Jane zal zelf gezegd hebben wie haar zus is en haar gebeld hebben.
Love it 8 jaar geleden
NEE LOUIS GODSAMME DOE NIET ZO LASTIG EN KOM TERUG
8 jaar geleden