Foto bij 6.

Ik kom wakker als ik beweging onder mij voel. Ik gaap even en open dan mijn ogen. "Sorry ik wou je niet wakker maken" fluistert Liam. Ik maak een wegwuivend gebaar. "Waarom fluister je ?" vraag ik. Hij wijst in het rond. Ik grinnik de slaapkopjes. Dan pas merk ik dat Liam onder me ligt. "Hoe zijn we zo te komen liggen ?" "Waarschijnlijk toen ik ook in slaap viel." grinnikt hij. "Ik vind het niet erg hoor" zegt hij grijnzend. "Ben ik niet te zwaar?" "Jess, je bent te licht." "Slijmerd" sis ik. Hij grinnikt. We blijven nog even in stilte liggen. Toen iedereen een beetje bij beetje recht begon te zitten deed ik dat ook maar. Ik wou niet dat ze dingen begonnen te verzinnen over Liam en ik. Want we zijn duidelijk vrienden. Toch ? Toen iedereen wakker was besloten we om pizza te bestellen. Het was al avond. We hadden veel te lang geslapen. Na de pizza besloten we om wat spelletjes te spelen. Natuurlijk niet zonder wat drank. De jongens hadden stiekem heel wat drank meegesmokkeld in extra tassen. En wat zouden we maar laf zijn als de meiden het ook niet hadden gedaan. Natuurlijk de enigste die niet dronk was Liam. Na een tijdje waren de meeste wel al helemaal zat. Louis en June konden de hele tijd maar niet van elkaar blijven. Ik was lichtjes en ik wist als ik nu niet stopte dat ik ook al snel dichter bij kwam. Maar ja wie houd me tegen ? "Oke laten we 'spin the bottle' doen !" roept Niall over enthousiast. Iedereen wordt onmiddellijk enthousiast terwijl Liam een flesje neemt en hem begint rond te draaien. De eerste twee slachtoffers zijn Harry en Selena. Ze lopen al lachend in de kast. Ik hoop voor hen dat ze het gaan volhouden die 5 minuten. "Denk je dat ze het gaan volhouden ?" vraagt Niall. Ik schud mijn hoofd. "Heb je niet gezien hoe dronken ze zijn ?" Hij knikt bevestigend. En niet veel later dan een minuutje horen we al gebonk in de kast waardoor we allemaal in de lach schieten. Zayn staat recht en loopt wankelend naar de kast. Toen hij de deuren opende lieten Harry en Selena elkaar vlug los en stonden daar maar dom te lachen. Het maakt hen zelf niet uit of we hier allemaal staan te juichen. Eens kijken of ze dit nog gaan herinneren morgen. De volgenden die allemaal in de kast gingen, waren Louis en June en Niall en Lisa. Alle vier hebben ze het niet vol gehouden. Zelf Louis en June zijn en kamer gaan zoeken. Ik grinnik bij de gedachte. Ik denk dat ik ook al redelijk weg ben. Hoeveel flesjes zou ik nu al op hebben ? 10 of 11 ? Ik vind zelf dat ik redelijk tegen drank kan. "Ok Liam en Jess nu is het jullie beurt omdat Zayn een vriendin heeft!" jubelt Selena. Mijn ogen vergroten. Ik met Liam in de kast, terwijl ik al ver weg ben van het nuchter zijn. Als dit maar goed komt. Liam trekt me recht waardoor ik tegen hem aanval. Oke, mijn evenwicht krijgt al een nul. Liam grinnikt als ik achter hem aan strompel. In de kast sluit hij de deuren terwijl ik me zo dicht tegen de ene wand druk. Zo ver mogelijk van Liam vandaan. Oke Jess, dit kan je, zo moeilijk kan het toch niet zijn. Lang hield ik dit niet in mijn gedachten als ik een warme adem vlak aan mijn gezicht voel. Twee handen leggen zich op men heupen en kruipen onder mijn topje waar ze zachtjes mijn huid beginnen te strelen. Zijn lippen voel ik in mijn nek waardoor de kippenvel al snel verspreid over mijn armen. "Je bent zo snel te beïnvloeden als je dronken bent" fluistert hij grinnikend. Terwijl zijn lippen een baan zoeken naar de mijne fluistert hij verder. "Hoe graag ik je ook zou willen kussen, doe ik het niet als een meisje zo dronken is dat ze het de volgende dag niet meer herinnert. "Daarvoor heb ik te veel respect voor je." Zijn handen en lippen verlaten mijn huid en hij zet een paar stappen achteruit. En net op tijd ook want de kastdeuren werden al snel opengetrokken door Zayn. Wanneer iedereen ziet dat we niet aan elkaar plakken verdwijnen hun grijns vlug. Mijn benen beginnen trillen en ik voel de misselijkheid al snel opkomen. Het volgende moment hang ik boven de pot. Twee handen nemen onmiddellijk mijn haar uit mijn gezicht. Wanneer mijn hele maaginhoud naar buiten is gekomen laat ik me neerzakken tegen de muur. "Gaat het?" vraagt Liam. "Had ik maar niet zoveel gedronken" kreun ik. Hij grinnikt. Terwijl ik zachtjes in een roes raak wordt er doorgespoeld en voel ik de grond onder mij verdwijnen. "Iedereen slaapt al dus je hoeft je niet te schamen." Ik maak een hummend geluidje, en nestel me tegen hem aan. Een zachte gegrinnik verlaat zijn mond. Ik word neergelegd op iets zachts en maak een tegenspurtelend geluidje als zijn lichaamswarmte verdwijnt. "Geduld, geduld" fluistert Liam. En niet veel later voel ik zijn lichaam tegen me aan.

Reageer (1)

  • FollowYourDream

    Oh, Liam voelt iets voor Jess (:
    Hihi, die twee zijn zoo schattig, té schattig voor woorden!

    Ik hou echt leuk van dit verhaal!!

    Xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen