Foto bij 5.

Als we uit mijn kamer komen zit iedereen in de zetel. Louis barst in lachen uit. "Zie je dat het niet lang zou duren tussen die twee !" roept hij uit. Ik keek hem verontwaardigd aan. "Louis er is helemaal niets gebeurt" zegt Liam. Ik keek hem dankbaar aan en hij geeft me stiekem een knipoog. "Ow, ik dacht dat.." "Verkeerd gedacht Louis" zegt Liam grinnikend. Hij slaat zijn armen kwasie-boos over elkaar. "Het komt wel nog" mompelt hij grommend. En dat laatste negeer ik slim, net zoals Liam. Ik ga zitten in de zetel met Liam naast me. "Zo wat gaan we doen vandaag ?" vraagt Niall gapend. "Waarom houden we niet een film-dag/slaapparty hier in de woonkamer ?" vraagt Harry enthousiast. Ik haal mijn schouders op. Klinkt wel nog tof! "Ja door de reis ben ik wel nog moe geworden" gaapt Selena. Ik knik instemmend. "Oke welk genre ?" vraagt Lisa. Ze krijgt allerlei soorten naar haar toe gegooid. En steekt ondertussen een film in. The fault in our stars, die kan ik wel 10 keer achter elkaar bekijken. Alleen weet ik niet of ik het lang ga volhouden tijdens de film. Iedereen staat op om de banken een beetje naar achter te schuiven zodat we de matrassen in het midden kunnen leggen. Ik ga toch maar gaan zitten in 1 van de banken met Liam en de anderen liggen allemaal op de matrassen. Zayn klikt vlug de lichten uit voor de film begint en we onze aandacht snel daar op vestigen. Toen de titel van de film op het scherm verschijnen legde Liam zijn hand voorzichtig op de mijne waarna hij met zijn duim erover wreef. Laat ik maar niet te vlug in slaap vallen.

Als we aan de helft van de film zijn liggen Niall, Zayn, Selena, Lissa, Louis en June al te slapen. Harry zit nog recht maar is duidelijk aan het vechten tegen de slaap net als ik en Liam. "Je moet Harry zien" zegt Liam slaperig. Ik grinnik. Hij wiebelt van de ene kant naar de andere kant. "Zo meteen ligt hij neer" fluister ik terug. Hij knikt instemmend. En mijn vermoedens werden al snel bevestigd als we een bonk hoorden. We keken automatisch zijn kant op en lachen zachtjes. Hoe hij daar nu ligt is echt hilarisch. Zijn benen nog in kleermakerszit terwijl ligt te slapen moet niet echt comfortabel zijn. Na het incidentje met Harry richt ik mijn aandacht weer op de tv. Het was het moment dat ze in Amsterdam aan het eten waren. Ik glimlach zachtjes, wat zagen ze er gelukkig uit. Ik merkte dat ik aan het indutten was toen ik ineens tegen Liam viel. Ik wou me weer recht zetten maar Liam hield me tegen. "Slaap maar Jess, je ziet er moe uit." Ik nestelde me nog dichter tegen hem aan en viel al snel in slaap.

Reageer (1)

  • FollowYourDream

    Aaaahh zoo schattig!!! Damn!!! Hihi, ik zit hier met zo'n glimlach op mijn gezicht, zeker als ik weet dat ik nóg een hoofdstuk moet lezen (:
    Maar dit hoofdstuk was echt leuk!

    Xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen