Hoofdstuk 100
HOOFDSTUK 100!!!!
DAT BETEKENT JUBILEUMTIJD!!!
Speciaal vanwege het honderdste hoofdstuk een extra lange en een verjaardag! (Hehehe en niet alleen Paolo's verjaardag, blijkt nu ik wilde dit hoofdstuk gisteren activeren, maar vandaag ben ik jarig, dus dan vieren we meteen 2 verjaardagen oké, en uitstelgedrag, ik geef het toe)
DAT BETEKENT JUBILEUMTIJD!!!
Speciaal vanwege het honderdste hoofdstuk een extra lange en een verjaardag! (Hehehe en niet alleen Paolo's verjaardag, blijkt nu ik wilde dit hoofdstuk gisteren activeren, maar vandaag ben ik jarig, dus dan vieren we meteen 2 verjaardagen oké, en uitstelgedrag, ik geef het toe)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN ONS JUBILEUM NOGMAALS
7 jaar geledeneigenlijk hoor je jezelf niet te feliciteren met je eigen jubileum maar ssstGEFELICITEERD(hoera) OKE IK BEN NU NIET N DE FEESTSTEMMNG maarodat hij extra lang maak je mijn DAG GOED DANKJE
7 jaar geledenJeeee! Hierbij geef ik jullie allebei een groot stuk lucht-appel-taart.
ALSNOG HARTELIJK GEFELICIFLAPSTAART!!!
7 jaar geledenIk vind Cassi en Xavier ook leuk samen. Maar dat zelfs Mark al iets door heeft van Fay en Izzy's plannetjes.
En shit! Ik heb serieus vier december drie keer je account gecheckt, om je verjaardag niet te vergeten. En alsnog vergeet ik het. Hoezo echt een geheugen van af en toe niets? Maar dus bij deze....
100!!!!!!
7 jaar geledenToen ik begon met lezen had ik dit nooit aan zien komen
XAVIERRRRR