Idontwannabeyourfriend;fourtyfour.
~~justin point of vieuw.
het spijt me,
het hele weekend kon ik niet posten
omdat mijn vriendinnen bij me bleven slapen vrijdag.
en een vriendin bleef gister ook nog slapen.
dus drukdruk
en aankomende week heb ik toetsweek duss.
sorryyyyy.
het spijt me,
het hele weekend kon ik niet posten
omdat mijn vriendinnen bij me bleven slapen vrijdag.
en een vriendin bleef gister ook nog slapen.
dus drukdruk
en aankomende week heb ik toetsweek duss.
sorryyyyy.
ik zie haar haar kamer in lopen, en ik zie de pijn in haar ogen, was alles wat joanna zei dan gelogen? dat amber vreemdging, dat ze haar had geslagen, dat ze roddelde over miley en caitlin. dat ze chaz,ryan en christian belachelijk maakte, loog joanna daarover? dat kan niet, ik ren naar haar ambers kamer en gooi de deur open en sinds weken tref ik haar huilend aan, ik zie haar schouders schokken, en ik blijf versteend naar haar kijken,'hoor is, jij gaat vreemd.' ze draait om en kijkt me fel aan. 'ik ga vreemd, ik ga vreemd? jij was opeens verliefd op dat stomme wijf'.' ik slik,ze haat joanna echt, ik ben nooit verliefd geweest op joanna, maar ze zei dat je vreemdging en dat ik mee moest spelen, dus zei ik dat ik op iemand anders was, zodat ik niet degene was die gedumpt werd,het blijft een tijdje stil. 'amber?' ze zwijgt, ' amber?' ze zegt niks, en ik raak gefrustreed,'amber!' schreeuw ik, 'wat wil je.' vraagt ze bot..'ben je ooit vreemdgegaan?' ze lacht, niet zo blije lach maar on lach die zegt dat meen je niet. 'dat je dat nog moet vragen, ik dacht dat je me vertrouwde.' ik zeg niks, 'ik dacht dat je zei dat we altijd samen bleven''- 'jij gaat weg amber..' ze geeft geen antwoord en ik ga naast haar zitten, waardoor ze opstaat en ergens naders gaat zitten. dat doet me pijn, maar ik zie hoe gebroken ze is, de twinkeling in haar ogen is verdwenen, er is niks meer over van dat meisje die zo lief was, wij hebben haar gebroken, de mensen waarvan ze dacht dat ze altijd voor haar klaarstonden, haar vrienden die ze nu niet meer beschouwt als vrienden, ik loop haar kamer uit en bel iedereen om te komen, behalve joanna.
Reageer (12)
Haaa, nu kan ik eindelijk weer normaal slapen
1 decennium geledenvederrrXx
1 decennium geledenVerderr(H)
1 decennium geledenSNEL VERDER!!!
1 decennium geledenEINDELIJK heeft justin het door...
1 decennium geledensnel verder:X