Emma : rood
Back : blauw
Thoms: groen
Olivia : pink

Ik wist niet wat ik moest antwoordde ik kan het niet zomaar zeggen dat ik hem leuk vindt. Ga je nog antwoordde? Of hoe zit het. Oei, wat nu ik moest toch iets zeggen anders ging dit pas echt heel genant zijn. Oh, gewoon ik dacht dat ik het wel ging mogen weten. ik weet dat dit het stomste antwoordt ooit was. Maar ja, wat kon ik zeggen niets ik kan niet eerlijk zijn. Waarom durf ik niet gewoon naar Back te gaan, ik wou dat hij niet zo een populaire jongen was anders ging dat allemaal wel vanzelf gaan toch ik ga het proberen. Maar juist op het moment dat ik naar hem wou gaan kwam hij naar mij, ik wist niet wat mij overkwam dit was zo raar.hallo, ik weet je naam niet miss moet je eerst even je naam zeggen.dit was het beste moment van mijn leven.hallo, ik ben Emma.mooie naam, dus Emma ik vraag me eigenlijk af waarom je zo vaak naar mij kijkt. Want ik ken je niet echt en ja je snapt me wel. Oh, dit is het moment, waarop ik een grote leugen nodig heb.Sorry, ik zal het niet meer doen. Maar sorry maar ik moet nu echt gaan, mijn vriendin roept me. Emma, ik heb je nodig het is belangrijk.ja Olivia, ik kom. Nu moest ik weer iets verzinnen, hoe kom ik nu nog aan een leugen voor achter het geheim te komen.Ik heb een idee. Als zij een idee heeft is dat altijd een probleem, of het komt gewoon nooit goed.Oké, vertel je idee en als het kan helpen doe ik het misschien wel.
Ik ga praten met Thoms, want Thoms is op mij verliefd. Ik kan zorgen dat hij het geheim misschien wel zegt, alleen moet jij ook iets doen voor mij. ik weet al wat ik moet doen voor haar dank ik.Oké vertel wat ik kan doen voor je.Goed, dus als jij zorgt dat we een dubbele date. Ik en Thoms en je met Back, anders doe ik het niet.Oké, ik zorg ervoor. Dan kom ik miss meteen aan zijn groot geheim.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen