Hallo, ik ben Emma. Ik ben 17 jaar en heb blond haar.
Ik ben verliefd op Back, een jongen van mijn school. Hij heeft 1 broer Jack.
Back heeft een groot geheim dat niemand mocht weten, alleen zijn broer wist het.
ik wou het is vragen aan Jack maar dan ging hij vragen waarom ik dat moest weten, en ja wat moest ik dan zeggen. Dan kom ik er zelf wel achter, alleen hoe .
Ik durfde het niet te vragen of ik het mag weten want ik praat nooit met Back. hij was een populaire jongen, hij was 1 van de knapste jongens op school. Maar toch ik moest het proberen. Ik stapte naar hem toe en zei: hallo, ik ben Emma zou ik je iets mogen vragen? waarop hij antwoordde: natuurlijk, wat is er? eerst was ik even bang, ik kon toch niet gewoon zeggen: oh, ja ik kom vragen wat je geheim is want ik zou dat graag willen weten. Dat kan ik niet doen, dat mag ik niet doen. Maar hoe moet ik het dan vragen, nu moet ik toch iets vragen. dus ik zei: oh, ik word gebeld sorry ik moet echt oppakken. wat nu ik weet nog altijd niet want het groot geheim is tussen Jack en Back. Ik kan het vragen aan de beste vriend van Back die weet het misschien ook wel. Ik stapte naar Thoms en vroeg Hallo, ik weet niet of jij het weet maar weet jij het geheim van Back? waarop Thoms antwoordde Nee , waarom zou ik dat weten ik ben misschien de beste vriend maar daarvoor weet ik niet alles. Trouwens waarom zou jij dat moet weten hij kent jou niet eens!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen