Vorige keer:
‘Wat is er?’ vraag ik nogal geïrriteerd.
‘Ow, sorry. Ik moet dringend aar het toilet’, hoor ik Lena zeggen.
‘Ga maar, hoor’, zeg ik.
‘De deur is op slot’, lacht ze.
‘Wacht, ik doe hem open’, zeg ik. Ik open de schuifdeur van de douche en snel naar de andere kant van de badkamer. Ik draai het slot om en ren vlug terug naar de warme douche. De deur gaat open en valt zachtjes terug in het slot. Ik hoor het deksel van het toilet naar omhoog gaan.
‘Is het al opgelost tussen jou en Georg?’ vraagt ze, terwijl ze haar behoefte doet.
‘Nee, ik heb hem eigenlijk al vergeven, maar dat weet hij nog niet. Ik wil hem eerst een lesje leren. En weet je, Tom heeft besloten het uit te maken met Joke. Wanneer hij dat gedaan heeft, ga ik, samen met hem, Joke te koppelen aan Georg’, begin ik te vertellen.
‘Gaat hij echt met haar breken?’ vraagt ze verbaasd.
‘Uhu, ik heb er daarnet met hem over gepraat en hij klonk wel zeker’, zeg ik. Even later spoelt ze door en staat ze recht. Na nog wat gebabbeld te hebben, verlaat ze de badkamer. Ik stap de douche uit en droog me af. Met een handdoek rond me heen geslagen, verlaat ik de badkamer en ga terug naar de kamer, die ik deel met Bill. Ik zie Bill aan het kleine tafeltje, dat aan het raam staat, zitten en schrijven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    heyyz

    snel verder plz plz plz

    ze zijn egt super XD

    xxx (H)(K)

    1 decennium geleden
  • xxMariscaaTH

    cool cool coool coool coool
    verdeeer ;D
    ooovercool
    xoxo

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    nice-nice-NICE. <33

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen