006
Ik ren naar Jamie toe en spring hem om de nek. Hij knuffelt me en fluister in mijn oor 'Weet je zeker dat je dit wil?' 'Ja' fluister ik terug 'Nu kunnen we hier studeren en heb ik meer tijd met Zayn.' 'En Louise zul je bedoelen.' Met een grijns kijkt Jamie me aan. Ja ik heb een crush op Louise sinds ik hem ontmoette in de Mac. Soms skypen we samen maar verder komen we ook niet als je in twee verschillende landen woont. Jamie denkt nu meteen dat daar verandering in gaat komen maar ik denk het niet. Ik bedoel kijk naar mij, Ik ben veels te dik en ben gewoon iet mooi. Jamie ziet dat ik aan het piekeren ben en trekt me weer terug in een knuffel. 'Hé, we moeten nu niet weer onzeker en depressief worden.' "alweer" Ik haat dat woord, ik ben nooit uit mijn eerste depressie gekomen eigenlijk, maar dat weet niemand, zelfs Jamie niet. Ik begon depressief te worden oen mijn vader overleed. Ik viel enorm veel af en moest zelf naar het ziekenhuis toen ik niet begon aan te komen na 5 maanden. Iedereen dacht dat ik anorexia ad, depressie en onzekerheid. Maar nee, het was alleen depressie, nu pas is het depressie en onzekerheid, nu Louise Tomlinson door mijn hoofd spookt. Ik maak me los uit Jamie zijn knuffel en ga naar boven om alvast uit te pakken. Ik zet mijn muziek op en binnen no time galt Olly Murs door de kamer met 'Dance with me tonight' Luidkeels zing ik mee en op een gegeven moment hoor ik nog een stem. Ik schrik me rot en begin wild op het bed te slaan, en op wie daar dan ook zit. 'Please mercy mercy.' Ik herken Louise zijn stem en laat me op hem vallen 'Tell me that I'm the best person in the world, than you can go.' 'Uhm dacht het niet Laila, en als er niemand is kan je gewoon Nederlands praten.' Hij tilt me met gemak op en laat mij nu ophet bed valln. 'Zeg me dat IK de beste ben of je krijgt de kietel dood.' 'NOOIT!' schreeuw ik. Hij begint me te kietelen en ik lach het uit. 'Uh guys.' We schrikken beide op en zien Niall in de deur opening met een zak chips. 'We are going to eat,are you coming?' Ik kijk he raar aan en zeg dan. 'We are goinng to eat you said, but why are you hlding a bag of chips?' Hij kijkt me aan alsof ik hem heb gevraagd waarom hij Niall heet. 'Because you can eat chips whenever you want.' Louise en ik kijken elkaar aan en beginnen kei hard te lachen. Met zijn 3en lopen we naar beneden. Daar aangekomen zie ik tacos, mijn lievelings eten, en pizza, Jamie zijn lieveling etens. 'Ahw guys how did you know that this was our favorite food?' 'Well actually we didn't but taco's are the specialty of Harry and we al love pizza. Ik begin een rood hoofd te krijgen en Jamie lacht me zoals gewoonlijk weer uit. We schuiven et zijn alle aan en beginnen te eten. Mijn eerste maaltijd in Engeland, mijn eerste maaltijd in Londen, en mijn eerste maaltijd in mijn nieuwe huis.
Er zijn nog geen reacties.