Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 164

Hey lieve lezers
Het volgende hoofdstuk zal normaal pas op 4 juli verschijnen.
Ik ga namelijk naar Rock Werchter vanavond(lekker in de modder ploeteren) :)
Wat zijn jullie vakantieplannen al?

Groetjes magiclove

Het touren ging goed en snel vooruit. 20 dagen later was het nu sinds Sint-Petersburg. Vanavond zouden de jongens in Zagreb, Kroatië een optreden geven. Jammer genoeg hadden jullie niet echt tijd om de stad te bezoeken, hooguit 2 uur waardoor jullie met de hele groep even aan sightseeing hadden gedaan. In sommige straten was het druk en in andere straten weer heel rustig. Het was best wel gek dat je de ene moment in een heel mooie en dure buurt liep en een straat verder in een haast verloederde buurt kon wandelen. Toch was Zagreb mooi. Er stonden veel mooie en grote gebouwen. Jammer dat jullie niet echt iets konden bezoeken omdat de jongens weer moesten soundchecken. Zoals elke keer keken jij en Annelies naar de soundcheck. Je trok een foto van de jongens en postte die op je twitter. Op de achtergrond van je GSM stond nog steeds die foto waar Tom jou had opgetild. Jij: “We zitten al bijna op de helft van de tour.” Annelies: “Ja de tijd vliegt voorbij.” Je knikte. Je besloot om met Annelies naar de foto’s van vanmiddag te kijken terwijl jullie genoten van de muziek. Na een tijd kwamen de jongens op jullie af en Tom drukte een kus op je voorhoofd. Tom: “Je ziet er moe uit schat.” Jij: “Gewoon wat weinig geslapen, zo een bunk is niet bepaald handig met 2.” Tom nam je in zijn armen. Tom: “Binnenkort slapen we weer in een hotel.” Je glimlachte en drukte een kusje op zijn lippen. Je voelde je GSM trillen en zag dat je een berichtje had van Andrew. I miss you! ): Hoofdschuddend beantwoorde je zijn bericht. Tom had over je schouder meegekeken en ook al wist hij dat Andrew je beste vriend is en je hem als een broer ziet, kon hij het niet laten om nog eens jaloers te worden. Je draaide je om en gaf Tom terug een zoen. Jij: “Jaloers?” Tom: “Nee…” Je schudde lachend je hoofd. Het zal wel. Jij: “Tuurlijk.” Tom knikte met zijn hoofd wat er eerder uitzag als een kind dat aan het liegen was. Het typische snel met je hoofd schudden. Lachend gaf je hem een duw waardoor hij zijn evenwicht verloor en lachend zette je het op een lopen. Je keek achter je en zag Tom achter je aan lopen waardoor je al gillend verder liep. Je hoorde Tom achter je lachen zoals de rest. Je liep op het trapje van het podium en liep naar de andere kant om in de coulissen uit te komen. Helaas lagen er een heleboel draden op de grond. Je voelde hoe je voet bleef haken in één van de vele draden en viel met je gezicht plat op de grond. Meteen hoorde je Tom bezorgd roepen en stond hij meteen bij je. Hij bukte zich bij je neer terwijl jij weer ging rechtzitten met je hand voor je neus. Tom: “Demi, schat, laat me eens kijken?” Hij klonk echt bezorgd. Je haalde je hand van voor je gezicht weg met een lach en meteen keek hij opgelucht. Nog voor hij iets kon doen had je hem al lachend weer een duw gegeven. Hij greep snel je arm maar desondanks verloor hij toch zijn evenwicht en kwam op zijn rug terecht en jij knalde recht tegen zijn borst. Je barste in lachen uit en al snel hoorde je Tom zijn fantastische lach je vergezellen.


Tip:
Als je ooit naar Zagreb zou gaan, ga dan niet voor een week, eerder 3 dagen (maximum) want je hebt het meeste dan wel gezien.
Je kan gemakkelijk daar een auto huren en zo door Kroatië rijden, verkeer valt daar zo goed mee en de autostrade is daar hemels (amper auto's en precies nog gloednieuw) Ik ben vorig jaar in Zagreb geweest doordat we een noodlanding moesten maken. Als je naar Dubrovnik gaat, slaap dan niet in de oude stad maar er net buiten (als je van je nachtrust houdt) en slaap in een guesthouse, veel goedkoper en de mensen zijn daar super vriendelijk, degene waar ik bleef heeft ons zelfs een gratis tour gegeven die ergens anders een 25 euro de persoon kost en we kregen veel meer en betere uitleg (;

Reageer (2)

  • Luckey

    vakanite vieren
    mijn th verhaal weer op pakken XP
    bijlezen op q XP

    Veeel plezier!!!!

    super leuke deeltjes!!!
    snel verder please

    8 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen