Let op dit is een Zayn EN een Laila Pov

Zayn POV

De maand erna zijn Laila en ik enorm naar elkaar toegegroeid, kan ik perfect Nederlands en ben ik inmiddels verloofd met Perry. Vandaag komen Laila en Jamie naar londen en ik kan niet wachten totdat Laila de andere guys ontmoet. Louise kent ze al, en ik heb fotos van de andere getuurd. Harry willen we gaan koppelen met Jamie. Niall is een beetje een eet verslaafde, maar dat is ze gewend van Nathan zei ze. Liam is de serieuze van ons en dan heb je nog Louise. Jamie en ik hebben een plan bedacht om Louise en Laila te koppelen. Ik kijk op de klok en zie dat het al 12:20 is, shit, over 10 minuten landen ze al. Ik roep Harry en samen rijden we weg. Bij het vliegveld zie ik Laila en Jamie al buiten staan, zodra ze ons zien lopen ze naar ons toe en stappen ze in. 'Hee jongens, dit is Harry.'Harry kijkt ons verwarrend aan 'Please just talk English, I dont understan a word from what you're saying.' 'Haai I am Laila, and this is Jamie, my best friend.' Jamie en Harry groeten elkaar en een kwartiertje later zijn we aangekomen. Well this is our home. It isnt really small but we are with the 5 of us so we have a bit more of a income than other people.

Laila POV

We lopen binnen en Zayn geeft ons een rondleiding. 'Downstairs there in the basement there are the room of Harry, the room of Jamie and a little gym. Here we have the living room, and the kitchen, in the garden we have a pool'. Jamie en ik kijken elkaar aan, we houden ons leven kang al van zwemmen. 'Up stairs we have the bathroom, my room, Louise his room, Naill his room and Liam his room. And last but not least the attic, thats all your Laila. Jamie en Harry gaan naar beneden om zijn spullen voor deze 3 week neer te leggen en ik loop naar boven. Woow, aan mijn rechterkant heb ik een kingsize bed, met aan de muur alemaal fotos van mij met mijn vrienden en familie, eigenlijk is het adoptiefamilie, maar ze voelen nog steeds als mijn echte familie dus blijf ik dat ook gewoon zeggen. Ik ga erbij zitten en zie foto's die ik niet ken, als ik dichterbij kijk kan ik een kleine Zayn herkennen en zo kom ik tot de conclusie dat ik die baby moet zijn, op een andere foto zie ik mij als baby met een vrouw, mijn moeder, woow ik lijk echt op haar. Ik begin tranen in mijn ogen te krijgen en veeg ze snel weg, nu de rest van de kaer bekijken. Er zit een heel chique bureau met een bankje en een prachtige tv. Ik kijk de hoek om en zie een super geweldige inloopkast. schreeuwend ren ik de trap af. 'OH MY GODOH MY GOD OH MY GOD ZAAYYYYYYNNN.' Ik spring in Zayn zijn armen zodra ik hem zie en begin bijna weer te huilen. Hij kijkt me bezorgd aan en vragt wat er aan de hand is. 'De kamer Zayn, hij, hij is geweldig, die inloopkast, hij is enorm, en die foto's Zayn hoe ben je daar aan gekomen?' 'Ik heb je moeder gevraagd voor ze.' 'ENGLISH PLEASE.' Ik weet niet wie dat schreeuwde maar We gaan verder in het Engels. 'But why did you make a whole room voor me? I am staying here 3 week.' 'Well yeah I have a suprise for you, I already asked Chanta, you mom, and she is okay with it. Would you and Jamie like to move in? Then you can study here.' Ik kijk hem vol ongeloof aan 'OH MY GOD YEAS O COURSE YAS.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen