003
Een halfuur later heb ik alles uitgelegd en heb ik Jamie zelfs de brief laten lezen. 'Wow Lai, dit is niet niks. Hoe voel jij je eigenlijk?' 'Ik weet niet Jamie, het voelt niet echt. Ik ben aan de ene kant boos dat het me nu pas verteld wordt, maar m'n moeder, uh ik bedoel adoptie moeder heeft alleen maar geluisterd naar mijn echte moeder.' Hij kijkt me even bedenkelijk aan. 'Wanneer ga je het aan Yasmine en Nathan vertellen?' 'Pas nadat ik met Zayn heb gesproken. Over Zayn gesproken, ik ga hem morgen bellen o te vragen of hij dan kan afspreken, wil mee? pleeaasee.' Jamie kijkt me aan met bigsmile op zijn hoofd. 'Tuurlijk ga ik mee Laila!!!' dingedong dingedong. 'Hallo met Laila... Oh hee mam... ja ik ben bij Jamie.. oh okay... is goed ik kom eraan.' 'Sorry Jamie, ik moet gaan' 'Is niet erg meid, ik zie je morgen doei'
Volgende dag
Ik staar naar de nummers op het blaadje. Okay Laila je kan dit, je hoeft alleen maar te bellen en zeggen dat je Laila bent, klaar. piep piep piep Hello with Zayn? Ooh natuurlijk hij spreekt Engels. 'Uhm hii, I'm Laila, uhm, your sister.' Oh he, how are you doing? How do you deal with the news? 'well yeah, I'm fine. It's a bit weird bus I can handle it. But I have a question, uhm, can I see you today?' yeah of course. What about the McDonalds in a hour? The one next to the cinemec De Munt' Ik kijk snel wat ik aan heb. Een pyama. Maar de McDonalds is 10 minuten met de tram, dus dat gaat wel lukken. 'Yeah okay, bt I'll bring a friend with me if that's fine. Yeah sure, I have my friend with me to. See you later Laila 'Bye Zayn.'
Ik bel snel Jamie op en zeg dat hij zich moet haasten, dan ren ik naar mijn kamer en kijk ik in mijn inloopkast. uhm uhm, wat moet ik aan? Zwarte jeans, die zijn altijd goed. En dit witte blousje of de blauwe? Ik ren naar mijn zusje en ze kiest voor de blauwe. Met mijn lichtblauwe hakken eronder ben ik klaar. Mijn haar in een makkelijke paardenstaart, tja je kan niet veel moeilijks doen met mijn krullen. En een laagje mascara op. Als ik net klaar ben met de mascara belt Jamie aan. 'kom op meid we moeten gaan, je ziet er beeldig uit by the way' begroet hij mij. Ik lach en samen lopen we in stilte naar de tram. Ondertussen ben ik al misselijk van de zenuwen. Waarom heeft Zayn nu pas contact opgenomen? waarom niet veel eerder? Allemaal vragen die in mijn hoofd spoken. Jamie ziet het en stelt e gerust. 'het komt allemaal goed Laila, hij gaat alles uitleggen okay?' 'Okay.'
Er zijn nog geen reacties.