Foto bij 8. I watch the night turn light blue

Ik trok één laatste keer aan het bandje om mijn hoofd voordat ik de auto instapte. Ondanks alle lol die we maakten, was ik nogal afwezig tijdens de optocht. Toen we eindenlijk naar de zaal liepen, begon ik los te komen, alsof ik wakker werd. Vrienden van me kwamen happy naar me toe rennen, en ik rende even happy naar hun toe.

's avonds
Na al de nodige biertjes te hebben gehad, kwam ik Cayden's aartsvijand tegen. Ik zuchtte duidelijk hoorbaar, en mijn vrienden keken verbaasd aan. Ik haalde mijn schouders op en probeerde onopvallend weg te kijken toen ik zag dat ze hierheen kwam lopen. "Hey" Ik staarde haar aan en vroeg met het nodige sarcasme"Wie moet ik nu weer uit een rusie met je helpen?" Ze lachte naar me. Verbaasd staarde ik haar aan en trok een wenkbrauw op. "Nee ik kwam alleen even vertellen dat als iemand je lastig valt, je het me maar even moet laten weten" en ze gaf me er een vette knipoog achter aan. Ze kwam steeds dichterbij. Gelukkig riep mijn oom op het juiste moment. "Chris, als je bier wilt hebben moet je even met mijn hond gaan" Ik liep naar mijn oom en viste zijn huissleutels uit zijn hand. Ik ging met de hond en haalde de 6 halveliterblikken die op tafel stonden mee naar buiten. Ik en een goede vriend van mij besloten die blokjes op te drinken. Na blikje nummer 4 waren we supermelig en gingen we over gooien met blikje nummer 5. Ik gooide en verwachte dat Rick het blikje wel zou opvangen. Nou nee dus. Het blikje viel op straat, maakte een leeglopend geluid en begon rondjes te draaien terwijl er bier uitspoot. Ik keek Rick aan en Rick keek mij aan. Niet veel later lagen we beide lachend op de grond.

Reageer (3)

  • Wasilewski

    verdeeeer<3

    1 decennium geleden
  • Yuck

    hahahh wat drank niet allemaal kan doen 8D
    maarja, weer geweldig, dus snel verdeeeer :Y)

    1 decennium geleden
  • TruthOrDare

    whahaha kzie het al helemaal voor me xD
    te gek xD
    en omg die fotoooo:9~
    en nu weer verder ea!!
    -xx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen