Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 25

Voor julliie! :D
En omdat ik me verveel! :D

Justin POV:
We kregen van Valerie een haarbandje en dat zag er echt heel grappig uit bij mij en Christian. Valerie lachte ook. We gingen weer verder met de haarbandjes. Valerie maakte met haar mobiel een foto van ons drieën met haar mobiel en deed hem als achtergrond. Valerie deed een maskertje bij mij op. `Dat is kooud!’ zei ik lachend. Toen ik een maskertje ophad deed ze een maskertje op bij Christian. Samen met Christian liep ik naar de spiegel en ik lachte om mijn gezicht ik had een lichtgroen maskertje en Christian een bruine. `Nu willen wij bij jou een maskertje opdoen!’ lachte ik en Christian.

Valerie POV:
`Nu willen wij bij jou een maskertje opdoen!’ lachte Justin. `Ik vind het best hoor en ik gaf het maskertje aan Justin. Ze smeerden allebei eerst wat op hun handen en toen op mijn gezicht. Toen ze klaar waren maakten we nog wat foto`s en gingen we nog wat praten totdat we de maskertjes eraf gingen halen. We liepen naar de badkamer en haalde de maskertje eraf. `Woow ik heb een zacht huidje!’ Zei Justin heel overdreven. Christian lachte en zei; `Ik wed dat ik een zachter gezicht heb!’ ik haalde mijn maskertje er ook af. `Ik wed dat ik een zachter gezicht heb dan jullie allebei!’ zei ik zelfverzekerd. Justin en Christian voelde aan mijn gezicht en ik aan die van hun. (Dat klink echt heel dom..) `Wat een zachte wangetjes!’ zei ik voor de grap. We lachte. Opeens kwam de moeder van Justin binnen en zei dat we moesten gaan slapen. We liepen terug naar de kamer van Justin en gingen in het bed liggen. Justin had een heel groot bed waar we makkelijk met zijn drieën in passen. Ik lag tussen Justin en Christian en zo viel ik in slaap.

Reageer (4)

  • Dunzak

    hihihi justin met mascara maar gaa veder:$:X

    1 decennium geleden
  • bbibb

    snel verder!!
    verslaafd...

    vanavond nog?? of morgen?

    1 decennium geleden
  • JAYBEE

    Verder!
    Geniaal xd..
    Ik vind dit één van de leukste story's xd
    Snel verder!
    Voor mij?
    Toehoeh?

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    hihi, verder. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen