Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 162

Hey lieve lezers
Helaas zijn het nog examens en moet ik nog 1 taak indienen.
Het zal dus de komende tijd nog druk blijven.

Groetjes
magiclove

Annelies en jij besloten na een tijdje om toch maar verder te gaan en in de gangen op de jongens te wachten. Een beetje verderop zag je Tom omgekleed staan maar niet alleen. De vrouw van bij de bali stond bij hem en meteen gingen alle alarmbellen in jou af. Je bleef stil in de gang staan en zag de vrouw dichter naar Tom toe gaan. Die vuile slet, dacht je. Tot je grote opluchting, zette Tom een grote stap opzij en wees haar af. Je voelde je hart opgelucht kloppen in je borst en stapte verder met Annelies hun richting uit. Hoe dichter je kwam hoe beter je Tom zijn kwade stem hoorde. Toen hij jou zag, hield hij meteen op. Annelies glipte naar binnen in de kleedkamers en jij bleef even staan. Jij: “Klaar?” Tom keek je aan en knikte traag. Hij nam je hand vast en jullie stapten samen verder door de gang. Je draaide je opeens om en keek de vrouw nog eens kwaad aan. Jij: “De volgende keer, verbouw ik je gezicht en zorg ervoor dat je ontslagen bent, slet.” Meteen keek ze je verontwaardigd aan en Tom begon te lachen waardoor je zag dat ze gekwetst was. Net goed voor haar, moest ze maar van Tom blijven. Jullie draaiden je terug om en stapten verder. Tom: “Sorry.” Jij: “Jij moet geen sorry zeggen, ik zag wat er gebeurde.” Tom keek je aan. Tom: “Dan nog.” Jij: “Het enige waar je jou voor zou moeten verontschuldigen is dat je ongelooflijk knap bent. Niet moeilijk dat al die vrouwen proberen. Shame on you.” Je had het zo serieus mogelijk proberen te zeggen maar toch had je een lach op je gezicht. Tom sloeg al lachend zijn armen om je heen en tilde je in de lucht. Hij drukte kusjes overal op je gezicht wat kietelde waardoor je moest lachen. Tom: “Er is maar één iemand die ik wil en dat ben jij schat.” Hij drukte zijn lippen op de jouwe en daarna zette hij je voorzichtig neer op de grond. Tom: “Ik ga mogen oppassen met jou, wie weet verlies ik jou wel aan je mannelijke fans omdat je zo damn sexy bent.” Je sloeg hem lachend in zijn buik en keek hem aan. Jij: “Wel gelukkig voor jou dan, kan niemand aan jou tippen.” Hij kreeg een grote grijns op zijn gezicht en sloeg zijn armen weer om je heen. Tom: “Wat denk je? Klaar om Sint Petersburg te verkennen?” Jij: “Ofcourse.” Samen stapten jullie door de rest van de gangen naar buiten toe. Blijkbaar had Tom al voor een taxi en al gezorgd want die stond buiten al mooi voor hun te wachten. Tom deed voor jou de deur open en met een glimlach stapte je in de taxi. Al snel zat Tom ook in de taxi waarna jullie konden vertrekken naar de stad Sint Petersburg. Lang moesten jullie niet in de auto zitten voor jullie aankwamen ergens in de stad. Je keek je ogen uit en keek glimlachend eens naar Tom.

Reageer (3)

  • Welkin

    Cuuute! Nieuwe abonnement hehe

    8 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    8 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    nice nice!

    snel weiter bitte!<3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen