Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 24

Omdat ik een hele liefe Reactie kreeg van:
PrincessJB (H)
ZOGENAAMT IS DIT FF EEN FOTO VAN HET FILMPJE.

Valerie POV:
Justin gaat achter zijn laptop zitten en klopt naast zich op de stoel. De stoel ik groot genoeg voor ons tweeën. We gingen naar Youtube en klikte op account maken. `Hoe gaan we heten?’ vroeg hij. `Uuhmm.. Justin&&Valerie?’ vroeg je. Hij knikte typte het en we verzonnen nog een wachtwoord. We zetten het filmpje op youtube. Ik was een beetje melig geworden en Justin ook. We pakten de camera en maakte een filmpje. We praatte wat en Justin ging zijn fans vertellen over mij. Ik lachte en ik ging de fans dingen vertellen over Justin die ze waarschijnlijk allang wisten maarjaa.. We zette het filmpje op de computer en maakte onze stemmen als de stemmen van de Chipmunks. Toen we het filmpje zagen lagen we helemaal dubbel. Ik kreeg een smsje van me vader dat ik naar huis moest gaan. Justin trok een pruillipje. Ik lachte. `Blijf je anders slapen?’ vroeg hij met puppy eyes. `Aaah Justin daar kan ik niet tegen!’ zei je. Je pakte een kussen en sloeg hem (niet hard) hij lachte pakte het kussen af en begon me te kietelen. `Daar kan ik niet tegen!!’ gilde je. `Blijf je nou slapen of niet?’ vroeg hij. `Dat moet k ff vragen!’ antwoordde ik. Ik verloste me uit zijn greep en rende snel naar mij huis.

Justin POV:
Valerie was naar haar huis gerent en ik liep even naar beneden naar me moeder om te vragen of Valerie mocht blijven slapen. `Het mag maar wel op tijd gaan slapen want jullie moeten morgen wel naar school!’ antwoordde ze. Valerie kwam hijgend binnen met een mega grote tas. `Het mag dus?’ vroeg ik nonchalant. Eigenlijk vond ik haar echt heel leuk maar we kenden elkaar 3 dagen dus ik kon gewoon niet verliefd worden. Ze lachte. `Nee het mag niet daarom heb ik een tas bij me.’ Lachte ze en we liepen naar boven. `Wat zit er eigenlijk allemaal in die tas?’ vroeg ik nieuwsgierig. `Uuhm.. me kleren enzoo en Maskertjes want ik vind dat we een soort van meiden avond moeten houden!’ lachte ze.

Valerie POV:
`Wat zit er eigenlijk allemaal in die tas?’ vroeg Justin nieuwsgierig. `Uuhm.. me kleren enzoo en Maskertjes want ik vind dat we een soort van meiden avond moeten houden!’ lachte ik. Dat gezicht dat Justin trok toen hij het woord maskertjes hoorden. Nu lach ik helemaal dubbel. Justin keek me dom aan. Maar lachte uiteindelijk wel mee. We maakte het bed klaar. Ik moest naast Justin liggen want er was geen extra bed. Daarna pakte ik de maskertjes. `Jij moet er ook 1!’ zei ik lachend. `uuuh okee.. Maar dan bel ik Christian want dan moet hij ook een maskertje dinges op!’ lachte hij. Hij was zo cute als hij lachte. `Oke!’ stemde ik in. We belden Christian en hij kwam ook. We zetten alvast de spullen klaar. De bel gaat en ik ren de trap af. `WIE HET LAAST BIJ DE DEUR IS IS EEN BERGGEIT!’ riep ik. Ik hoorde Justin vlak achter me maar ik was eerder. Ik deed de deur open en liet Christian binnen. We liepen weer naar boven en ik legde Christian het idee van een meiden avond uit. Hij lachte. Toen we allemaal onze pyjama aan hadden pakte ik de maskertjes. `Wie eerst?’ vroeg ik lachend. Justin en Christian keken elkaar aan. `Ik ga wel eerst offerde Justin zich op. Ik lachte `Jullie moeten wel ff een haarbandje in!’ Lachte ik.

Reageer (6)

  • mocroman

    hier voeg me toe dames ibobhs@live.nl

    1 decennium geleden
  • biebergirl

    jouw story is:
    te gek
    uber cool
    geweldig
    om van te houden
    super
    leuk
    verslaafend
    ik hou ervan
    xxx

    1 decennium geleden
  • NIALLr

    aaaaaahh!! Schattig (H) Deze serie is echt leuk om te leze iedere keer :$ SnellVerder'


    xx. Rebeccaa' <333

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    hahaha, geweldig.(:

    1 decennium geleden
  • JAYBEE

    Haha xd
    Ocharme Justin!
    Snel verder!
    Ik vind je Story geweldig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen