Young O6
18 oktober
Sorry voor het late uploaden, ik ben 3 weken geleden begonnen aan dit hoofdstuk, maar was steeds bezig met de toetsweek, sorry! Vanaf nu kan ik weer volop schrijven.
Het hoofdstuk is iniedergeval wel lekker lang
Nog even voor de duidelijkheid: Sophie heet dus voluit 'Sophie Jess Parker'
Sorry voor het late uploaden, ik ben 3 weken geleden begonnen aan dit hoofdstuk, maar was steeds bezig met de toetsweek, sorry! Vanaf nu kan ik weer volop schrijven.
Het hoofdstuk is iniedergeval wel lekker lang
Nog even voor de duidelijkheid: Sophie heet dus voluit 'Sophie Jess Parker'
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Ah jongens nee niet allebei hetzelfde meisje
7 jaar geledenOuch. Als je haar niet opnieuw kwijt wil, zal je voor haar moeten vechten, Louis.
Dat en Liam vertellen hoe het echt zit. Misschien wilt hij Louis wel helpen als hij de situatie begrijpt.
Wie weet is Sophie dan snel weer Louis' meisje. Maar o wee als je haar weer in de steek laat.
Ik zou niet weten wat ik van "er" moet maken maar de zin klopt in ieder geval niet.
Je kan dan beter zeggen "ik heb haar in de steek gelaten. Mijn belofte verbroken" of iets dergelijks.
Kijk maar wat je er mee kan. Mij valt het gewoon op. Nu ga ik verder om je vol te spammen.
xxx 8 jaar geleden
VECHTEN VECHTEN VECHTEN
8 jaar geledenSuper leuk geschreven! Dit verdiend een kudo ❤️
8 jaar geleden