Foto bij Don't look down ~ part 6

Ik was echt opgelucht dat ik zoveel was afgevallen.
Ik keek naar mezelf in de spiegel en pakte mijn buik IEL nog steeds vet en ook bij mijn armen en benen gatverdamme…
We gaan hier dus mee door want het werkt!
Toen ik naar beneden kwam hoorde ik mijn moeder tegen haar vriendin zeggen:’ jaa ze eet zo weinig en valt veel af’ haar vriendin antwoordde iets waar ik toch wel even van schrok, maar ik geloofde het toch niet want ik had dat echt niet no way!
‘ jaaa een vriendinnetje van mijn dochter had Anorexia, ik wil je niet bezorgd maken maar het zou kunnen dat zij ook in een beginnend stadium daarvan zit als ik het zo hoor’ hoorde ik haar tegen mijn moeder zeggen.
Ik voelde gewoon de spanning en bezorgdheid van mijn moeder…
Ik durfde de trap nu echt niet af…. Voordat ze allebei allemaal rare vragen gingen stellen daar zat ik echt niet op te wachten.
Ik bleef even boven en deed wat buikspieroefeningen en opdrukken, tot ik hoorde dat de vriendin van mijn moeder het huis verliet.
Ik ging naar beneden pakte een glas water en ging voor de tv zitten.
‘ Cam we eten vanavond patat’ zei mijn moeder.
Die woorden kwamen echt als bakstenen binnen… Ik wil geen patat ik wil gewoon helemaal niks.
‘ ik vind dat je mager wordt Cambree…’ zei ze en ik voelde de spanning en bezorgdheid in haar stem.
‘ ik? Mager? Nee joh hoe kom je daarnou bij, ik ben niet dun hoor’ zei ik lachend.
Wat een gek joh ik en mager nou never.
‘ nee idd je bent zeker niet mager je bent hartstikke DIK’ zei de stem in mijn hoofd.
Ik was af en toe zo blij dat ‘ze’ er was zonder haar hulp zou ik dit echt niet kunnen!
Toen ik later boven voor de spiegel stond bekeek ik mezelf nog eens goed, hoe kan mijn moeder nou ooit zeggen dat ik dun ben? ’t Enige wat ik zie is vet vet vet!
‘ kom we gaan eten’ schreeuwde mijn moeder naar boven.
Oh no god damn, ik raakte gewoon al in paniek als ik het woord 'eten' hoorde.
Ik kon er dit keer echt niet onder uit anders zou ze iets vermoeden. Kut nu ga ik sws weer aankomen ik haat mijn leven echt.
‘ we gaan vandaag iets nieuws proberen, jij eet gewoon die patat op en dan ga je daarna onder de douche en dan kots je het er allemaal weer uit. Jij hebt geen problemen met je moeder meer en je komt er niet van aan’ zei de stem trots in mijn hoofd.
Als er 1 ding was waar ik niet van hield was kotsen, maarja het kon gewoon niet anders.
Ik kon niet al dat vet in mijn lichaam toelaten!

Reageer (1)

  • Girlicious

    Hopelijk blijft die moeder doorzetten en wint ze het van dat stemmetje
    Al is dat lastig want dat stemmetje is jammer genoeg altijd sterker
    Zonde, want het is ongetwijfeld een prachtige meid
    Dit wens je niemand toe
    Zo zielig... :(

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen