laat me weten wat jullie er van vinden ?


love,
Denise

Pff ik weet echt niet hoe ik dit moet doen…
‘ je zegt gewoon dat je niet hoeft en wilt slapen zo moeilijk is het niet’ zei de stem in mijn hoofd weer.
Ik was bang om het te zeggen, bang voor haar reactie.
‘ uhm mam, ik heb niet zoveel trek.. ik ga zo naar bed, ik ben heel erg moe na vandaag’ zei ik.
Ze keek me een beetje bedenkend aan. Zou ze iets door hebben?
Ik liep naar boven en ging slapen. Morgen weer naar school….

De volgende ochtend werd ik ruw uit mijn slaap gerukt door mijn wekker..
Wat HAAT ik vroeg opstaan toch met heel mijn hart!
Ik ging even douchen en daarna even op de weegschaal staan.
71.5 omg 1 kg eraf!!!
‘ zie je wel je doet het goed, door gaan nu we zijn op de goede weg’ schreeuwde de stem vrolijk in mijn hoofd.
Toch ergens voelde dit inderdaad wel goed! Ik ga hier mee door dan krijg ik in ieder geval een goed gewicht.
Ik besloot vandaag met de fiets naar school te gaan inplaats van met de auto. Het is best wel een stukje fietsen, maarja dat is goed voor de lijn.
Helemaal buitenadem op school aangekomen, zag ik dat Chloe al op me stond te wachten…
Goddamn ik heb echt geen zin in haar.
‘ heeeeeeey girl, how are u ? ‘ zei ze vrolijk.
‘ hey, jaa gaat wel ‘ zei ik suf.
‘ is er iets? ‘ vroeg ze bezorgd.
‘ nee hoor’ loog ik. Maar ik dacht bij mezelf ik kan niet boos op haar blijven zij heeft mij niks misdaan dat heeft die achterlijke vent van dat modellenbureau…
Ik besloot dus maar normaal te doen tegen haar.
Deze dag had ik gewoon helemaal geen eten meegenomen, want dan hoefde ik het niet weg te gooien.
Het enige wat ik mee had was een flesje water…
In de pauze vroeg Chloe natuurlijk weer waarom ik geen eten mee had, pffffffff ik had maar weer gezegd dat ik het vergeten was om mee te nemen.
Ze gaf me 1 van haar koekjes, ugh ik hoefde die shit niet. Snel stopte ik het in mijn zak en deed net alsof ik het opgegeten had.
Wauw wat voelde dat toch ongelofelijk goed zeg! Deze overwinning weer.
‘ topper je gaat de goede kant op !’ hoorde ik weer blij in mijn hoofd.

Dit ging een paar weken zo door, op mijn werk kreeg ik de complimenten dat ik er weer goed uitzag.
Ik ging vandaag maar weer eens voor het eerst in die weken op de weegschaal ik durfde namelijk niet, omdat ik bang was dat ik weer aangekomen was….

O m g ik woog 62 ik was gewoon 10 kg afgevallen in 3 weken!!!!!!!!!!!!
‘ YESSSSS, je bent nu echt van mij, je doet het geweldig hoor ! ga zo door ‘ gilde de stem in mijn hoofd blij.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Serieus Chloe?
    Heb je hersenen die bestaan uit lucht?
    Je faalt als vriendin
    Je weet dondersgoed wat er met die meid aan de hand is. Ookal zegt ze dat er niks is
    Je was er tenslotte zelf bij gisteren
    Je stond erbij en keek ernaar
    Beetje egoistisch om dan zo te doen
    Arme meid..
    Ook dat het word aangemoedigd door anderen
    Zo slecht
    Zij is niet dik...
    Awh
    Ik heb echt medelijden met haar
    En haar moeder bedoelde het goed
    Stom stemmetje die het weer verpest

    Kudo!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen