heyhoi,

Ik wil graag weten wat jullie van het verhaal vinden? als je het leest zou je dan alsjebieft een reactie willen achter laten ????
dat geeft mij ook een goed gevoel om verder te gaan :)

thanks, love,

Denise

Ik belde mijn moeder en vroeg of ze me op wilde halen, snel veegde ik alle tranen uit mijn gezicht en deed net alsof er niks aan de hand was, zodat mijn moeder niks ging vragen.
Ik liet Chloe gewoon haar werk doen ze hoefde niet van mij niet te stoppen, want ze had hier zo lang naar toe gewerkt, dat wilde ik niet verpesten voor haar.
Als ik thuis was zo ik mezelf gelijk gaan wegen, ik moest het gewoon weten.
Gelukkig was me moeder er al snel en zij ze niks over mijn rode gezicht!
Toen we thuis kwamen ging zei ik tegen me moeder dat ik even ging douchen, dat ging ik ook maar ik ging me eerst wegen.
Ik was 1.75 cm dus ik had een goede lengte, maarja mijn gewicht was 72 waar ik best van schrok, want paar weken geleden woog ik nog 70.
Die 2 kg maakte voor mij echt heel veel uit.
Ik sprong onder de douche en toen ik weer naar beneden kwam in mijn sportkleding vroeg ik aan mijn moeder of zij mij te dik vond en wat ze van mijn gewicht vond.
Mijn moeder had heel veel verstand van BMI en gewicht enzo, ze zei dat mijn gewicht gewoon goed bij mijn lengte paste en mijn BMI 23,5 was, dat is gewoon perfect voor je lengte, maarja ze had er weer bij verteld dat als je BMI 25 is je een beetje last hebt van overgewicht.
Dus ik was al weer in de stress omdat 23,5 best dicht bij 25 is.
‘ je bent ook harstikke dik, luister nou maar naar mij en niet naar je moeder, vrienden of wie dan ook’ hoorde ik de stem in mijn hoofd weer zeggen.
Ik ging naar het strand om nog even te sporten.
Ik rende net lekker over het strand tot ik Chloe achter me hoorde schreeuwen.
‘ Cambree, wacht op mij’ schreeuwde ze.
Even wilde ik doorrennen, maar ik was zelf weggegaan, dus ik kon haar niks kwalijk nemen.
‘ hey, hoe was je shoot nog gegaan? ‘ vroeg ik maar.
‘ jaa goed, ik mag vaker komen!!!!!!!!!!!!’ zei ze enthousiast.
Okee???? Ze begon niet eens over wat er gebeurde, maar alleen over zichzelf.
Pfff waarschijnlijk vindt ze dat hij gelijk had…
ik begon mezelf elke minuut meer te haten.
‘ jaaa dat zou je ook inderdaad moeten doen, want je bent dik en lelijk maar vooral dik’ zei de stem in mijn hoofd weer.
Ik heb maar gedag gezegd tegen Chloe en ben naar huis gerend, ik had even geen zin in haar.
Thuis ook nog even gesport, weer even gedoucht en in mijn pyjama gegaan.
Ik zat even lekker op de bank, toen kwam mijn moeder met een bak chips en lekkere hapjes aangelopen.
Oh god hoe ga ik dit nu weer ontlopen…….

Reageer (1)

  • Girlicious

    Jezus
    Chloe, ik had je wat gevoeliger en menselijker ingeschat
    Dit is echt super arrogant
    En dan ben je nog niet eens beroemd
    Lekkere vriendin ben je
    Damn
    Awh Cambree
    Niet naar luisteren
    Je bent mooi zoals je bent
    En dump die Chloe, dat is geen vriendin
    Ik had er echt niet mee doorgegaan
    Als hij haar zo hard behandelt doet hij dat straks vast ook met Chloe
    Awh
    Dit is nu al goed geschreven
    Ik had al sinds het begin medelijden met die meid

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen