Your world is my world. (Justin Bieber) 23
Ben vandaag van me pony afgevallen met springen!
Justin POV:
`JUUSSTTTIIN DOE JE MEE MET VOETBALLEN? Gilde Valerie hyper. `Okee, Ik en Usher tegen jou! zei ik. `Maar dan is het 2 tegen 1!` zei ze en ze trok een pruillipje. `Maaar.. Jij bent zo goed zei je. `Aaahh dat wou ik horen! lachte ze. Je lachte ook. Valerie schopte de bal naar ons toe. `Omdat jullie niet zo goed zijn mogen jullie uitnemen. Lachte Valerie. Ik nam uit en rende met de bal naar Valerie toe. Ze pakte hem makkelijk af en scoorde. Zo ging het nog een tijdje door. Opeens kwam mijn moeder aanrenen met de camera. `Justin, ik heb bedacht om een video dagboek bij te houden over leuke belevenissen en dit moet erop zei ze. Ze zette de camera neer en liep weer weg. Valerie keek even onbegrijpelijk maar ging toen snel weer verder met voetballen. Ze scoorde `JAAA!! 12-9. Riep ze vrolijk. Ik nam snel de bal en rende naar het doel. Ik scoorde. `12-10! Riep ik. Zo ging het nog een tijdje door tot het 14-13 stond. We besloten te stoppen en Valerie had dus gewonen.
Valerie POV:
Ik had gewonen met voetballen. Ik begon vrolijk te dansen en trok Justin mee. Opeens tilde Justin en Usher me op en ze zongen samen een liedje omdat ik had gewonen. Ik lachte ik miste me ouwe thuis eigenlijk niet zo erg. Justin en Usher zette me op de grond. Ik lachte. Ik keek naar de camera. Ik was helemaal vergeten dat die er stond. `De camera! riep ik lachend. Justin lachte `Dit staat er allemaal op! Dit was echt een goed idee van m`n moeder! zei hij en hij liep naar de camera en zette hem op stop. Ik liep naar hem toe en Usher ook. We kijken het filmpje. Ik lach het is echt een grappig filmpje! `Die ga ik op youtube zetten! zegt hij. Ik knik. `Maar niet op mijn account van nu dan gaan al die fans stom reageren, zullen we samen een account maken? vraagt hij en ik knik. Ik en Justin lopen naar boven naar zijn kamer Usher blijft praten met de moeder van Justin. Justin ging achter zijn laptop zitten.
xx Hou van de mensen die een reactie zetten!
Reageer (3)
verder
1 decennium geledenverderr =]
1 decennium geledenAaahh!! Deze serie is zooo vett SnellVerder'
1 decennium geledenxx. Rebeccaa' <333